Omdömet skrevs 30 april 2020

Vi är tre par som bokat i maj tyvärr har detta boende bara förskottsbetalning, nu i coronatider så skall man ju inte åka dit enligt myndigheterna, vi vill flytta fram denna resa till nästa år men fick ett svar per mail efter många skickade mail " Denna bokning är inte återbetalbar" detta var svaret, det går verligen inte att få tag eller svar från någon om hur man hanterar boendet nu när man tvingar över oss i coronatider
Så akta er för att boka något här

Datum för vistelsen: april 2020
Tack Lennart_Fo
Omdömet skrevs 22 september 2019 från mobil enhet

Centralt läge. Positivt med kylskåp på rummet. Personal frånvarande hela vistelsen. Frukosten bestod av fil, flingor/müsli, apelsinjuice, marmelad, ost och rostbröd. Ingen städning under hela veckan. Mycket spindelnät och en del spindlar. Överpris för vad man får.

Datum för vistelsen: september 2019
Tack sttilda
Omdömet skrevs 11 september 2018

Alldeles för dyrt för vad vi fick. 1440/natt i mitten av augusti.(Dubbelrum)Träffade ingen personal. Fick bädda själva. Mycket enkel frukost som vi fick göra själva. Ofräscha sängar o sängkläder. Knöliga kuddar. Lyhört. Vandrarhems känsla.
Läget innanför murarna var bra.Härlig trädgård att sitta och äta frukost vid bra väder. Lätt med parkering strax utanför murarna.

Datum för vistelsen: augusti 2018
Tack barbr0j
Omdömet skrevs 27 augusti 2018 från mobil enhet

Enkelt men välstädat rum med mycket bekväm säng, snyggt badrum och frukost i kylen. I trädgården finns olika sittplatser som man kan välja om man vill sitta i solen eller inte. Närheten till stan är det absolut bästa med boendet. Mycket prisvärt. Ett tips när man bor här är att gå rakt över gatan till Strand och äta en fantastisk frukostbuffé om man vill ha en mer stadig frukost.

Datum för vistelsen: augusti 2018
Tack 54elisabethk
Omdömet skrevs 14 maj 2017 från mobil enhet

Vi var fyra stycken, två vuxna o två stora barn som bodde två nätter på Mullbärsgården. Vi hade en enkel men trevligt inredd lägenhet med två sovrum, eget kök o badrum. Frukost fanns i kylskåpet. Där fanns det vi brukar äta hemma så som ägg, bröd, fil, flingor, juice, kaffe o te. Mysig gård med möbler. Mullbärsgården ligger innanför murarna i Visby, så bra läge!

Datum för vistelsen: maj 2017
2  Tack Brandinskan