Omdömet skrevs 10 oktober 2016

Bra rum. Mager frukost (bröd, ost kaviar ägg fil flingor marmelad). Halvdan wifi. Bokade
med pris i somras. Vid ankomsten var priset 70% högre. Betalade eftersom alternativet
var att leta nytt ställe! Inget kvitto!

Datum för vistelsen: oktober 2016
1  Tack KlasF_11
Omdömet skrevs 8 augusti 2016

Mullbärsgården består av flera byggnader på en innergård precis innanför ringmuren. Läget är fantastiskt med närhet till allt sevärt i Visby.

Rummet vi bodde i var slitet och underhållet eftersatt. Den ena sänglampan var ur funktion, den andra var lös. Med tanke på det höga priset (1700 kr/natt) var detta inte acceptabelt. Även utemiljön var sliten.

Sängarna bäddar man själv och frukost tillagar man själv i det gemensamma köket.
Det fanns smör, ost och lite pålägg samt mjölk och juice.

Datum för vistelsen: juli 2016
Tack Lithnert
Omdömet skrevs 21 juli 2016 från mobil enhet

Med tanke på att det ligger innanför ringmuren i Visby så är det ett prisvärt boende. Mycket mysig innergård där man kan äta frukost eller bara koppla av under alla tider på dygnet.
Rummet var nyrenoverat, ljust och fräscht. Dock mycket lyhört.

Datum för vistelsen: juni 2016
Tack Jenny T
Omdömet skrevs 17 juli 2016

Fint nyrenoverat rum inte så stort men fin balkong med utsikt över Almedalen
och havet ..och mysig trädgård .Nära till allt som Visby erbjuder. Frukosten enkel men tillräcklig
Om man önskade så fanns det väl utrustat kök så om man ville kunde man laga sin Lunch eller middag själv. Vi var mycket nöjda.

Datum för vistelsen: juni 2016
Tack Annwenn
Omdömet skrevs 21 april 2016

Mycket fint rum med bekväma sängar och härligt fräscht badrum, tillgång till gemensamt kök som delas av 3 rum, där ingick också frukost med helt ok innehåll, denna fick man servera sig själv, men det fungerade bra.
Boendets läge är helt perfekt som utgångspunkt för promenader innanför murarna i Visby.

Rumstips: Tror att alla rum är bra
Datum för vistelsen: april 2016
Tack Kent J