“Ska besökas”
Omdöme om Wisby Ost

Wisby Ost
Rankad som nr 31 av 155 Restauranger i Visby
Omdömet skrevs 16 juli 2017

Trevlig familj som driver detta sedan ett antal år. Goda ostar med tillbehör, man kunde även köpa med sig en liten färdig bricka för utflykt

Tack Anders J

Omdömet skrevs 11 mars 2017 från mobil enhet

Bästa ostaffären med grymt bra och kunnig personal. Stort utbud. Bra avdelning med charkuterier. Obligoriskt vid varje Visby besök.

Tack niclassn
Omdömet skrevs 26 augusti 2016

Många olika sorters ostar, en hel del från Gotland. Mycket trevlig och kunnig personal, återkommer gärna vid nästa Gotlandsbesök.

Tack Jsonx2
Omdömet skrevs 20 augusti 2016

Ville gärna besöka denna butik, och det var jag glad för att jag gjorde, blev väldigt väl bemött , fick provsmaka osten jag tänkte köpa, (den starkaste som fanns),, detta minns man länge!!

Tack Lars L
Omdömet skrevs 5 juli 2016

Vilken liten pärla när man vill ha goda ostar, fanns även godsaker till och gotlandsrökt skinka. Fick provsmaka av allt vi var intresserade av, härlig atmosfär och kunnig och trevlig personal.

Tack meta w

Resenärer som tittade på Wisby Ost tittade också på

Visby, Gotland

Besökt Wisby Ost? Berätta vad du tyckte!