“Ska besökas”
Omdöme om Wisby Ost

Wisby Ost
Rankad som nr 32 av 148 Restauranger i Visby
Omdömet skrevs juli 16 2017

Trevlig familj som driver detta sedan ett antal år. Goda ostar med tillbehör, man kunde även köpa med sig en liten färdig bricka för utflykt

Tack Anders J

Omdömet skrevs mars 11 2017 från mobil enhet

Bästa ostaffären med grymt bra och kunnig personal. Stort utbud. Bra avdelning med charkuterier. Obligoriskt vid varje Visby besök.

Tack niclassn
Omdömet skrevs augusti 26 2016

Många olika sorters ostar, en hel del från Gotland. Mycket trevlig och kunnig personal, återkommer gärna vid nästa Gotlandsbesök.

Tack Jsonx2
Omdömet skrevs augusti 20 2016

Ville gärna besöka denna butik, och det var jag glad för att jag gjorde, blev väldigt väl bemött , fick provsmaka osten jag tänkte köpa, (den starkaste som fanns),, detta minns man länge!!

Tack Lars L
Omdömet skrevs juli 5 2016

Vilken liten pärla när man vill ha goda ostar, fanns även godsaker till och gotlandsrökt skinka. Fick provsmaka av allt vi var intresserade av, härlig atmosfär och kunnig och trevlig personal.

Tack meta w

Resenärer som tittade på Wisby Ost tittade också på

Besökt Wisby Ost? Berätta vad du tyckte!