“Det är nog den bästa kvarterskrogen”
Omdöme om Gråbokvarterskrog

Gråbokvarterskrog
Rankad som nr 117 av 147 Restauranger i Visby
Omdömet skrevs 3 februari 2020 från mobil enhet

Det är nog den bästa kvarterskrogen jag har haft, bor numera några minuters promenad bort. Besökte den i går, och maten får med beröm godkänt. Men servicen har en hel del i övrigt att önska. När vi skulle betala, så skulle det göras i kassan. Inga problem med det, förutom att man då hamnade i kö med alla som beställt pizza för avhämtning. Det tog oss säkert en kvart extra att få betala. Vi kom då givetvis när det troligen är som flest att hämta pizza, mellan fem och sex. Vi kommer nog att besöka restaurangen framöver, men då vara betydligt mera noggrann när besöket sker.

Datum för besöket: februari 2020
1  Tack GoranWaldt

Omdömet skrevs 6 augusti 2018 från mobil enhet

Varierad meny. Många pizzor och annan mat som sallader, vegetarisk mm. Man kan även sitta ute i solen.
Trevlig personal.

Datum för besöket: augusti 2018
1  Tack 209isah
Omdömet skrevs 28 december 2017 från mobil enhet

Gotlands godaste pizza. Sprödig pizzadeg och härliga råvaror. Mycket trevlig personal som gör att man gärna återkommer till detta ställe.

Datum för besöket: september 2017
1  Tack Dennis s
Omdömet skrevs 8 augusti 2016 från mobil enhet

Shichekebaben e kanongo, åt den för några år sedan och var lika god nu. Mycket folk och verkar vara bra rull på stället. Värt en go pizza

Datum för besöket: augusti 2016
2  Tack Fredrik A
Omdömet skrevs 8 maj 2016 från mobil enhet

Maten är god, servicen ok, priserna ok. Då långt är det bra. Nackdelen är att det ofta sitter gäng som bara dricker och skrålar, inte så hög mysfaktor med andra ord. Men kvalitén på maten ger ändå en trea.

Datum för besöket: maj 2016
Tack Annica A

Resenärer som tittade på Gråbokvarterskrog tittade också på

Besökt Gråbokvarterskrog? Berätta vad du tyckte!