“Supercharmigt fik”
Omdöme om Café Gula Huset

Café Gula Huset
Rankad som nr 1 av 1 Efterrätter i Visby
Omdömet skrevs 17 augusti 2017

Trevligt fik med ännu trevligare personal. Att siita under mullbärsträdet och äta saffranspannkaka är svårslaget

Tack barle2016

2024 av 78 omdömen

Omdömet skrevs 17 augusti 2017 från mobil enhet

Underbart ställe helt enkelt. Kaffebrödet var fantastiskt och stämningen likaså.
Vänlig och glad personal.

Tack Larsanser
Omdömet skrevs 6 augusti 2017 från mobil enhet

Vi besökte gula huset en blåsig men solig dag. Då var det perfekt att sitta på den vindskyddade uteserveringen. Känns som ett genuint café där de bakar själva. Både saffransbullen och krusbärspajen smakade fantastiskt. Gillar att saffransbullen inte var för söt som de ibland kan vara på de vanliga bageri/café kedjorna.

1  Tack Carrie C
Omdömet skrevs 6 augusti 2017

Helt fantastiskt konditori.
Allt bakat med kärlek till sitt yrke.
Bara ett snack med konditorn är värt ett besök.
Ett måste när man är i Visby

1  Tack mikaelw946
Omdömet skrevs 25 juli 2017 från mobil enhet

Här äter man en gigantisk surdegsknäcke med blandat pålägg.

Personligt och hemtrevligt café Klar etta i Visby!

2  Tack Håkan S

Resenärer som tittade på Café Gula Huset tittade också på

Besökt Café Gula Huset? Berätta vad du tyckte!