“Lunch”

Ett Rum For Resande Cafe
Rankad som nr 17 av 146 Restauranger i Visby
Omdömet skrevs juli 17 2017 från mobil enhet

Supergod pasta med räkor och otroligt mysig uteservering! Lite lång väntan på maten vilket kan vara en prövning med en 3-åring...

Tack magnus s

Omdömet skrevs juni 26 2017 från mobil enhet

Stans godaste Saffranspannkaka för 50 kr. Gått! Fräscha sallader. Mysig hemma-Café med uteplats på solsidan. Rekommenderas.

2  Tack Mirelle Ûlle O
Omdömet skrevs juni 1 2017 från mobil enhet

Fantastiskt gott kaffe och väldigt goda bakverk! Dessutom goda luncher, trevlig personal och behaglig stämning!

Tack lenasT7393MR
Omdömet skrevs maj 11 2017 från mobil enhet

Detta är verkligen en liten pärla. Mycket gott och välsmakande. Både sandwich och sallad var helt perfekt.
Eftersom caféet är så litet så blir betjäningen personlig. Här betalar man skall gå och ägaren kommer ihåg vad man har fått!
"Ett rum för resande" är den paus man behöver och längtar efter. Kommer väldigt gärna tillbaka.

Tack Maria P
Omdömet skrevs maj 2 2017

Vi bodde i 4 dagar i en av Yllets lägenheter i kvarteret bredvid Caféet.
Efter att kört runt på småvägar på Gotland var det trevligt att komma till "Ett rum för resande" och smaka värdens mycket goda saffranspannkakor.
Vi kände oss väldigt trevna. Värden var en riktigt omtänksam man med hjärtat på rätta stället. Vi gick dit dagen efter och fick en trevlig stund innan innan vi tog färjan till Nynäshamn. Ett fint minne!!!!

Tack perolofgsvensson

Resenärer som tittade på Ett Rum For Resande Cafe tittade också på

Besökt Ett Rum For Resande Cafe? Berätta vad du tyckte!