Roberto A
Katrineholm, Sverige

Ett fantastiskt Gotland

Omdöme om Hotell Gute
4,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 15 aug. 2023
Ett trevligt hotell nära till centrum, bra och rena rum med nästan all bekvämlighet. Får man ett rum emot innegården får man räkna med att vakna till sopsortering varje morgon plus sopbilen en morgon som för oss åtföljdes sv rengörning av dop kärl. Med värme och utan ac var det betydande då fönstret var öppet
Resetyp: Reste som ett par
2,0 av 5 bubblorRum
5,0 av 5 bubblorRenlighet
5,0 av 5 bubblorService
Ser du något problem med det här omdömet?
Annie Rosén, HotelldirektörHotell Gute, svarade på det här omdömet
Svarade 16 aug. 2023
Hej och tack för din recension! Vad roligt att ni verkar ha trivts bortsett från den bryska väckningen. Vi har försökt att påverka tiderna för hämtning men tyvärr är de vad det är under sommaren. Man kan alltid önska rum högre upp eller mot gatan för att påverkas mindre. Hjärtligt välkommen igen!
    1 353 kr
0.4 km från Hotell Gute
Bar/lounge
Visa fler hotell i Visby
Omdömet skrevs 15 augusti 2023

Trevligt och mysigt hotell för bra pris. Frukosten var god och miljön trevlig att äta i. Bäst var den trevliga och hjälpsamma receptionpersonalen. Sämst var att det flög damråttor från under sängen. I övrigt bra städat.

Tack marcuswberg
Annie Rosén, Hotelldirektör på Hotell Gute, svarade på det här omdömetSvarade 16 augusti 2023

Hej Marcus, tack för din recension och feedback! Jag ska ta detta med städpersonalen, självklart ska man inte ha oönskade husdjur under sängarna. Roligt att ni trivdes i övrigt. Hjärtligt välkomna igen!

Omdömet skrevs 14 augusti 2023

Ett fantastiskt litet hotell mitt i Visby. Läget var helt exemplariskt för oss då vi hade nära till det som vi var där för. 2 kvarter från torget med alla restauranger, 5-10 minuters promenad avstånd till hamnen. Nära botaniska och även medeltids marknaden. Personalen var helt underbar

Tack morgansandberg77
Annie Rosén, General Manager på Hotell Gute, svarade på det här omdömetSvarade 15 augusti 2023

Tack Morgan för din fina recension, hoppas att vi ses igen!

Omdömet skrevs 22 juli 2023

Hotellet låg bra i Visby men frukosten var inte bra alls. Helt okej standardutbud (katastrof dock för gluten, laktos eller folk som äter nyttigt) men flertalet saker var slut varje morgon. Vi fick hela tiden gå och säga till kvinnan i köket ”ursäkta kaffet är slut, mjölken är slut, brödet är slut” etc. Det spelade ingen roll om vi var där kl 08, 09 eller 10. Samma visa varje morgon.

Rumstips: Be om AC för rummet blev väldigt varmt. Bra att kunna betala för parkering hos deras systerhotell.
Tack Madeleine2779
Annie Rosén, General Manager på Hotell Gute, svarade på det här omdömetSvarade 24 juli 2023

Hej Madeleine, tack för din recension. Vi tar till oss av feedbacken när det kommer till att saker tagit slut. Jag ska höra efter vad som gått fel under dessa dagar. Det är synd om du inte fått uppleva hela vårt utbud. Allt vi gör är laktosfritt och mycket är även glutenfritt. Vi har chiapudding, overnight oats, färsk frukt, smoothie, hemmagjord (laktos och sockerfri) bäryoghurt med hemmagjord müsli (sockerfri). Vi gör även en egen omelette (laktosfri) och har stort hjärta i att göra saker själva från grunden utan en massa onödiga tillsatser. Så jag kan bara hoppas att du får ta del av vår frukostbuffé på riktigt någon gång framöver.

Omdömet skrevs 22 juli 2023

Bra läge på hotellet. Trevlig personal som jobbar. Bra utbud på frukosten. Ljusa fräscha rum med mjuka sängar. Lite varmt på rummet men fanns fläkt och kylskåp och det uppskattas. Rummen ligger mot en gågata så kan vara lite lyhört på kvällen om folk går förbi.

Tack linnfrankee93
Annie Rosén, Hotelldirektör på Hotell Gute, svarade på det här omdömetSvarade 24 juli 2023

Tack Linn för din recension, vad roligt att du trivdes bra hos oss! Hjärtligt välkommen igen.

Omdömet skrevs 21 juli 2023

Vi som som prins och prinsessor. Frukost var mycket bra. Fanns kaffe o te med vattenkokare på rummen, så man kunde ta når man ville. Lite trångt i matsalen. Men finns det hjärterum så finns det stjärterum. Skulle absolut bo där igen

Tack m0nne69
Annie Rosén, Hotelldirektör på Hotell Gute, svarade på det här omdömetSvarade 23 juli 2023

Tack snälla för ditt fina omdöme. Hoppas vi ses igen! 🌸