1 268 kr
linnfrankee93

Linn

Omdöme om Hotell Gute
4,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 22 juli 2023
Bra läge på hotellet. Trevlig personal som jobbar. Bra utbud på frukosten. Ljusa fräscha rum med mjuka sängar. Lite varmt på rummet men fanns fläkt och kylskåp och det uppskattas. Rummen ligger mot en gågata så kan vara lite lyhört på kvällen om folk går förbi.
Resetyp: Reste med familjen
4,0 av 5 bubblorStandard
4,0 av 5 bubblorRum
5,0 av 5 bubblorLäge
4,0 av 5 bubblorRenlighet
5,0 av 5 bubblorService
4,0 av 5 bubblorSovkvalitet
Ser du något problem med det här omdömet?
Annie Rosén, HotelldirektörHotell Gute, svarade på det här omdömet
Svarade 24 juli 2023
Tack Linn för din recension, vad roligt att du trivdes bra hos oss! Hjärtligt välkommen igen.
1 489 kr
    793 kr
0.6 km från Hotell Gute
Visa fler hotell i Visby
Omdömet skrevs 21 juli 2023

Vi som som prins och prinsessor. Frukost var mycket bra. Fanns kaffe o te med vattenkokare på rummen, så man kunde ta når man ville. Lite trångt i matsalen. Men finns det hjärterum så finns det stjärterum. Skulle absolut bo där igen

Tack m0nne69
Annie Rosén, Hotelldirektör på Hotell Gute, svarade på det här omdömetSvarade 23 juli 2023

Tack snälla för ditt fina omdöme. Hoppas vi ses igen! 🌸

Omdömet skrevs 8 juli 2023

Vi fick rummet redan kl 12 och det var ett jättemysigt rum. Finns inget att klaga på: frukosten var bra, trevlig och hjälpsam personal, perfekt läge mitt i Visby. Rekommenderar verkligen det här hotellet.

Tack 826guns
Annie Rosén, Hotelldirektör på Hotell Gute, svarade på det här omdömetSvarade 11 juli 2023

Tack för ditt fina omdöme! Hoppas vi ses igen 🌸

Omdömet skrevs 29 juni 2023

Mysig lite gammeldags charm i de gemensamma utrymmena och modernt och fräscht rum med sköna sängar med utsikt ner mot havet. Rent och snyggt. Frukostbuffén var en dröm med hembakt bröd, kiwishots, mangosmouthie, omelette och alla sorters pålägg man kan önska + rawfood-bollar! Så gott allting och personalens bemötande från vi klev in tills vi lämnade var vänligt och proffsigt. Ett hotell vi gärna återvänder till!

Datum för vistelsen: juni 2023
Tack pbrood487290
Annie Rosén, Hotelldirektör på Hotell Gute, svarade på det här omdömetSvarade 1 juli 2023

Tack så mycket för din recension! Vad roligt att ni trivdes bra och uppskattade vår frukost. Då hoppas vi att vi ses igen! 🌸

Omdömet skrevs 24 maj 2023

Ett rum med havsutsikt och solnedgång ,det finns inte att klaga på,bra frukost ,samt bra läge med nära till det mesta innanför ringmuren och ett lugnt läge,Kunde lämna bagaget trots utcheckning vilket var väldigt bra

Datum för vistelsen: maj 2023
Tack bengtgrassy
Annie Rosén, General Manager på Hotell Gute, svarade på det här omdömetSvarade 25 maj 2023

Stort tack Bengt för din recension. Hjärtligt välkomna åter!

Omdömet skrevs 16 maj 2023

Trivdes i stort sett så bra, kanske litet svårt med trappor då jag gick med krycka, fint nyrenoverat badrum, god frukost i lugn matsal, bra att taxi kunde köra fram till hotellet, väldigt sköna sängar

Datum för vistelsen: maj 2023
Tack 243ingrid
Annie Rosén, Hotelldirektör på Hotell Gute, svarade på det här omdömetSvarade 18 maj 2023

Stort tack Ingrid för din recension, hjärtligt välkommen åter!