Omdömet skrevs 24 juli 2020 från mobil enhet

Hotellet har ingen reception ingen frukost ingenstans att göra av bagaget om man kommer tidigt eller åker sent. Rummet var helk ok, men eftersom det inte finns frukost så borde det finnas möjlighet att fixa till nåt eget enkelt. Men då hade man fått äta i sängen

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack 422matsr
Annie Rosén, Hotelldirektör på Hotell Gute, svarade på det här omdömetSvarade 29 juli 2020

Hej!
Som många andra denna säsong så fick vi tänka om. Vi valde att istället för att ha helt stängt testa att sälja ett budgetalternativ på Hotell Gute som är just utan reception och frukost vilket framgår via hemsidan samt
Uppföljande Mail vid bokning. Om du upplever att denna information varit otydlig så förstår jag din besvikelse, vi har försökt att vara så tydliga vi kan vara. Men var du nöjd med rummet i övrigt så önskar jag dig hjärtligt välkommen tillbaka i framtiden då förhoppningsvis det blir som vanligt med reception och frukost igen.

Omdömet skrevs 3 juli 2019

Litet hotell med familjeatmosfär. Frukost med många och lite annorlunda alternativ. Frukostmatsalen låg en trappa nere i vad som upplevdes som ett källaretage. Personalens service gjorde att vi fick ett bra helhetsintryck Wifi var ok, Städning av rum kunde varit bättre. Lite svårt med trappor även om hissen fungerade ok.

Datum för vistelsen: juni 2019
Tack Navigate796956
GuteBreda, General Manager på Hotell Gute, svarade på det här omdömetSvarade 31 juli 2019

Tack för din feedback, välkommen åter!

Omdömet skrevs 10 april 2019

Hade en riktigt bra vistelse när jag var och arbetade på gotland. Gör lite resor hit då och då och det är alltid bra bemötande och trevlig personal som är serviceminded. Fick dessutom ett nyrenoverat rum som var väldigt fräscht.

Datum för vistelsen: april 2019
Tack Manvic13
Omdömet skrevs 19 juli 2018

Trevlig tillmötesgående personal. Centralt beläget. Tyvärr låg ena sidan mot innergård med soptunnor. Mycket varma rum, var där i juli, vissa rum saknade dessutom takfläkt. Vi bodde i tre rum, kunde därför jämföra. Två rum hade två fåtöljer, ett rum en fåtölj. Dålig belysning, saknade riktade sänglampor. Gammalt litet kylskåp. Omoderna gardiner, tavlor. Spartansk frukostbuffé, inget småvarmt. För övrigt gott hembakt bröd, charkuterier av enklare slag. Bryggkaffe serverades om man bad om det, annars pulverkaffe på automat.

Rumstips: Välj våningar högre upp och slipp "fönstertittare" och slamrande soptömmare.
Datum för vistelsen: juli 2018
Tack Ann201807
Omdömet skrevs 11 juni 2018 från mobil enhet

Jättefint litet hotell. Rummet var rent och fint, tillgång till kyl på rummet vilket är toppen med småbarn som äter när/vad de själva vill. Frukosten var en lagom buffé med saker som förvånade lite. Mycket bra. Minimalt med varm mat när vi var där - dvs ingen. Men det gjorde inget då det andra vägde upp. Kommer gärna tillbaka.

Datum för vistelsen: juni 2018
Tack MAoPAmf