Omdömet skrevs 19 juli 2018

Trevlig tillmötesgående personal. Centralt beläget. Tyvärr låg ena sidan mot innergård med soptunnor. Mycket varma rum, var där i juli, vissa rum saknade dessutom takfläkt. Vi bodde i tre rum, kunde därför jämföra. Två rum hade två fåtöljer, ett rum en fåtölj. Dålig belysning, saknade riktade sänglampor. Gammalt litet kylskåp. Omoderna gardiner, tavlor. Spartansk frukostbuffé, inget småvarmt. För övrigt gott hembakt bröd, charkuterier av enklare slag. Bryggkaffe serverades om man bad om det, annars pulverkaffe på automat.

Rumstips: Välj våningar högre upp och slipp "fönstertittare" och slamrande soptömmare.
Datum för vistelsen: juli 2018
Tack Ann201807
Omdömet skrevs 11 juni 2018 från mobil enhet

Jättefint litet hotell. Rummet var rent och fint, tillgång till kyl på rummet vilket är toppen med småbarn som äter när/vad de själva vill. Frukosten var en lagom buffé med saker som förvånade lite. Mycket bra. Minimalt med varm mat när vi var där - dvs ingen. Men det gjorde inget då det andra vägde upp. Kommer gärna tillbaka.

Datum för vistelsen: juni 2018
Tack MAoPAmf
Omdömet skrevs 11 juni 2018

Ett mindre hotell i centrala Visby i äldre stil. Rena och fräscha rum och trevlig och tillmötesgående personal i receptionen. Eftersom det är en gammal byggnad så är det något lyhört, även om det generellt var lugnt på hotellet. Trevlig frukost även om utbudet var begränsat då det inte fanns någon varm mat. 3-stjärnigt hotell stämmer bra överens med verkligheten.

Datum för vistelsen: juni 2018
Tack Martin D
Omdömet skrevs 30 april 2018 från mobil enhet

Mysigt litet hotell med jättebra läge mitt i Visby. Bra frukost, jättetrevlig personal. Små men trevliga rum. Badrum med bubbelbadkar. Kan tänka mig att rummen kan bli lite varma på sommaren.
Prisvärt.

Datum för vistelsen: april 2018
Tack Ann-sofi J
Omdömet skrevs 11 december 2017 från mobil enhet

Passade på att nyttja ett erbjudande och bo på hotell i vår egen stad. Litet, mysigt och nära till julshopping och mysiga restauranger i Visby. Sköna sängar med elhissar för bekvämt ”dricka-kaffe-i-sängen-läge”. Lite varmt i rummet på natten, men det finns ju fönster att öppna. Frukosten var kanske lite för sparsmakad för att det skulle kännas som hotellfrukost, men god äggröra.

Datum för vistelsen: december 2017
Tack Frun_p_haga