Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com78 US$
Priceline78 US$
Travelocity78 US$
Orbitz.com78 US$
Agoda.com78 US$
Omdömet skrevs 11 juni 2018 från mobil enhet

Jättefint litet hotell. Rummet var rent och fint, tillgång till kyl på rummet vilket är toppen med småbarn som äter när/vad de själva vill. Frukosten var en lagom buffé med saker som förvånade lite. Mycket bra. Minimalt med varm mat när vi var där - dvs ingen. Men det gjorde inget då det andra vägde upp. Kommer gärna tillbaka.

Datum för vistelsen: juni 2018
Tack MAoPAmf
Omdömet skrevs 11 juni 2018

Ett mindre hotell i centrala Visby i äldre stil. Rena och fräscha rum och trevlig och tillmötesgående personal i receptionen. Eftersom det är en gammal byggnad så är det något lyhört, även om det generellt var lugnt på hotellet. Trevlig frukost även om utbudet var begränsat då det inte fanns någon varm mat. 3-stjärnigt hotell stämmer bra överens med verkligheten.

Datum för vistelsen: juni 2018
Tack Madah90
Omdömet skrevs 30 april 2018 från mobil enhet

Mysigt litet hotell med jättebra läge mitt i Visby. Bra frukost, jättetrevlig personal. Små men trevliga rum. Badrum med bubbelbadkar. Kan tänka mig att rummen kan bli lite varma på sommaren.
Prisvärt.

Datum för vistelsen: april 2018
Tack norrompolcirkeln
Omdömet skrevs 11 december 2017 från mobil enhet

Passade på att nyttja ett erbjudande och bo på hotell i vår egen stad. Litet, mysigt och nära till julshopping och mysiga restauranger i Visby. Sköna sängar med elhissar för bekvämt ”dricka-kaffe-i-sängen-läge”. Lite varmt i rummet på natten, men det finns ju fönster att öppna. Frukosten var kanske lite för sparsmakad för att det skulle kännas som hotellfrukost, men god äggröra.

Datum för vistelsen: december 2017
Tack Frun_p_haga
Omdömet skrevs 19 november 2017 från mobil enhet

Gulligt och mysigt familjeägt hotell mitt i centrala Visby. Små, men gemytliga rum. Fin utsikt från våning 3. Mycket trevlig och hjälpsam personal. Kvalitetsfrukost med lagom mycket att välja mellan. Vi kommer gärna tillbaka till detta hotell!

Datum för vistelsen: november 2017
Tack Sofiafia