Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 11 juni 2018

Ett mindre hotell i centrala Visby i äldre stil. Rena och fräscha rum och trevlig och tillmötesgående personal i receptionen. Eftersom det är en gammal byggnad så är det något lyhört, även om det generellt var lugnt på hotellet. Trevlig frukost även om utbudet var begränsat då det inte fanns någon varm mat. 3-stjärnigt hotell stämmer bra överens med verkligheten.

Datum för vistelsen: juni 2018
Tack Madah90
Omdömet skrevs 30 april 2018 från mobil enhet

Mysigt litet hotell med jättebra läge mitt i Visby. Bra frukost, jättetrevlig personal. Små men trevliga rum. Badrum med bubbelbadkar. Kan tänka mig att rummen kan bli lite varma på sommaren.
Prisvärt.

Datum för vistelsen: april 2018
Tack norrompolcirkeln
Omdömet skrevs 11 december 2017 från mobil enhet

Passade på att nyttja ett erbjudande och bo på hotell i vår egen stad. Litet, mysigt och nära till julshopping och mysiga restauranger i Visby. Sköna sängar med elhissar för bekvämt ”dricka-kaffe-i-sängen-läge”. Lite varmt i rummet på natten, men det finns ju fönster att öppna. Frukosten var kanske lite för sparsmakad för att det skulle kännas som hotellfrukost, men god äggröra.

Datum för vistelsen: december 2017
Tack Frun_p_haga
Omdömet skrevs 19 november 2017 från mobil enhet

Gulligt och mysigt familjeägt hotell mitt i centrala Visby. Små, men gemytliga rum. Fin utsikt från våning 3. Mycket trevlig och hjälpsam personal. Kvalitetsfrukost med lagom mycket att välja mellan. Vi kommer gärna tillbaka till detta hotell!

Datum för vistelsen: november 2017
Tack Sofiafia
Omdömet skrevs 7 september 2017

Jag och min sambo bodde här ett par nätter under årets medeltidsvecka och läget är perfekt; centralt innanför muren och nära till allt.
Vi fick ett varmt och hjärtligt mottagande i receptionen och fick tillgång till rummet trots att vi var flera timmar före incheckningstid. Det var verkligen uppskattat!

Rummet var litet men fullt funktionellt, däremot saknade vi mörkläggningsgardin och AC - ett angenämt problem då vi verkligen hade tur med vädret; varmt och sol.

Vi hittade några dammtussar, om man nu ska vara petig, vilket var det enda som man kunnat klaga på.

Frukosten var toppen! Det fanns även glutenfria alternativ vilket uppskattades mycket. Stor variation, fräscht och riktigt gott!

Kan varmt rekommendera detta hotell för den som vill bo "mitt i smeten" i Visby.

Datum för vistelsen: augusti 2017
Tack MW W