“Gott men dyrt”
Omdöme om Leva Kungslador

Leva Kungslador
Rankad som nr 5 av 5 Smått och gott i Visby
Beskrivning: Leva Kungslador är ett resmål med restaurang, kafe, ett eget bageri, gårdsbutik och en lekskog för barn bara några minuters cykelväg från Visby centrum.
Omdömet skrevs 14 augusti 2021 från mobil enhet

Väldigt goda pizzor och supergoda bakverk men med en prislapp som förtar upplevelsen lite. Personalen var minst sagt svängig i humöret. Tur att det som åt och dracks hade hög nivå annars hade betyget varit lägre. Ändå värt ett besök.

Tack Loubey2

Omdömet skrevs 12 augusti 2021

Fin innergård och goda bullar. Men väldigt otrevligt bemötande. Dryg hipstersstockholmare som tyvärr drar ner helheten, deras blaskiga kaffe blev spiken i kistan för oss.

1  Tack Martin Å
Omdömet skrevs 7 augusti 2021 från mobil enhet

Salladen var oätlig och lasagnen går bäst att beskriva genom en sörjig oätlig deg tillsammans med vad som smakar som ICA basic tomat sås. Mackorna var inte alls lika goda som dom såg ut brödet var mjukt och blött som en tvättsvamp. Oinspirerande totalitärt o kryddad mat det var det absolut sämsta jag har ätit på Gotland denna vecka och då åt jag även på den o sanitära kiosken vid Visby södra som för referens hade råttor på baksidan och kackerlackor på golvet.

Tack Viggo W
Omdömet skrevs 4 augusti 2021

Vi var där på kvällen när det inte var någon kö alls så då var det lugnt och skönt. Miljön är trevlig, personalen var trevlig och utbudet var trevligt och gott. Vi åt pizza och fikade och det var av bra kvalitet.

Trots den goda maten och trevliga personalen är ändå min uppfattning att allting är alldeles för dyrt. Verkligen kraftigt i överkant.

Datum för besöket: juli 2021
1  Tack Sven Ö
Omdömet skrevs 2 augusti 2021 från mobil enhet

God pizza och trevligt ställe men alldeles för lång väntetid (50 minuter) för maten. Finns barnmatsval

Tack Y1817YGrobind

Resenärer som tittade på Leva Kungslador tittade också på

Besökt Leva Kungslador? Berätta vad du tyckte!