“Goda hämtpizzor”

Marco Polo Restaurang och Pizzeria
Rankad som nr 119 av 151 Restauranger i Visby
Omdömet skrevs 17 juli 2017 från mobil enhet

Dessa pizzor var tunna och goda och hade en hygglig prisnivå. Dock så saknades en ingrediens på en av pizzorna som vi hämtat, men det hade vi överseende med då vi i övrigt var mycket nöjda.

Tack Camalar

Omdömet skrevs 6 juli 2016 från mobil enhet

Pizzeria med uteservering som borde kunna vara bättre. Det bästa var pizzasalladen. Inredning enkel å personal som var ganska trevlig men kanske saknar erfarenhet? Pizzorna smakar ok men saknar allt det där lilla extra på något sätt. Jag ville ha en stark pizza så jag beställde men rekommenderar att be om extra stark för att det ska bli lite hetta. Kanske lite mer ost lyfter pizzorna också.

Tack Hans K
Omdömet skrevs 15 maj 2016 från mobil enhet

Vi två var där för att äta pizza (som smakade gott), och köpte därför varsin burkläsk (24kr/st).

Efter att vi satt oss kom vi på att vi istället skulle köpt en PET-flaska (1,5 liter) och delat på. Med det alternativet skulle vi få mer dricka. Kunde en sådan som mest kosta 50kr? Det skulle vara värt ändå!

Jag frågade vad en sådan kostade. De svarade att den kostade 35kr, men eftersom vi redan betalt fick vi inte byta! Inte ens om vi inte krävde mellanskillnaden tillbaka!

Vi var alltså beredda att betala 48kr för flaskan, men blev ändå nekade. Dåligt!

Och egentligen hade det ju varit god konsumentupplysning från deras sida att tipsa om köpet redan när vi gjorde beställningen.

Tack Peter G
Omdömet skrevs 8 februari 2016 från mobil enhet

En lite pizzeria utanför Norderport vid norrgattrondellen ligger denna lilla restaurang med kanske lite för många olika sorters pizza men alltid en så trevlig personal, jag har ej suttit å ätit där men bemötandet från personalen och kvaliteten på pizzorna väger upp den ganska tråkiga inredningen. Jag rekommenderar varmt deras kebabpizza ps ta utan pommes det blir för mäktigt annars.

Tack pacolito71
Omdömet skrevs 27 juni 2015

Helt OK pizzor med ganska tunn botten. På en av pizzorna var det glömt bea-såsen som skulle ingått. Snabb service dock och som sagt helt OK men ingen höjdare

Tack emtes54

Resenärer som tittade på Marco Polo Restaurang och Pizzeria tittade också på

Besökt Marco Polo Restaurang och Pizzeria? Berätta vad du tyckte!