“Lördagskväll”

Kitchen & Table Visby
Rankad som nr 33 av 156 Restauranger i Visby
Kök: Amerikanskt, Svenskt, Internationellt
Omdömet skrevs 16 oktober 2022

Tog sjötunga från menyn blev mycket besviken
Fick en odefinietbar röra och under den några torr tunna små fiskebitar alldeles för salta .
Sade det till servitrisen som noterade saken men ingen annan åtgärd .
Veg hamburgaren var bra .
Servicen var annars bra .

Datum för besöket: oktober 2022
Tack 491ingalilln

Omdömet skrevs 5 oktober 2022 från mobil enhet

Jag åt hamburgaren som var god men tog sallad istället för pommes och den var dränkt i olja och personalen tyckte att det var bra att jag sa till men ingen kompensation eller försöka att rätta till misstaget

Datum för besöket: oktober 2022
Tack Berith F
Omdömet skrevs 29 maj 2022 från mobil enhet

En restaurang i södra delen av innerstaden. Vi fick ett bra bemötande och maten var bra. Fräscht och mysigt. Goda drinkar.

Datum för besöket: maj 2022
Tack 113helenn
Omdömet skrevs 25 april 2022 från mobil enhet

Fruktansvärd dålig vegetarisk mat. Både smaklösa och ofullständiga rätter. Till lunchen bjöds det på blomkål med ris. Och till middag var det kokt rödkål med ugnsrostad rotselleri i en pöl av en smaklös, vattnig sky (eller så var det bara vatten).

Datum för besöket: april 2022
Tack Erica S
Omdömet skrevs 18 november 2021 från mobil enhet

Mycket god mat. Vi var tre vid vårt bord och alla valde olika rätter och alla var supernöjda. Dock blev det ett fel när vi skulle få in varmrätten och det tog väldigt lång tid innan vi fick in rätterna. Dock kompenserade de oss på ett utomordentligt sätt utan att vi behövde efterfråga det själva. Supernöjda, tack!

Datum för besöket: oktober 2021
Tack garyeC5007MX

Resenärer som tittade på Kitchen & Table Visby tittade också på

Besökt Kitchen & Table Visby? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.