“Middag”

Kitchen & Table Visby
Rankad som nr 21 av 143 Restauranger i Visby
Kök: Amerikanskt, Svenskt, Internationellt
Omdömet skrevs juli 19 2017

I stort sett den bästa caesarsalladen vi har ätit.
Mysig miljö och trevlig personal.
Rekommenderas varmt.

Tack Johannanilsson81
Agnes V, Chef på Kitchen & Table Visby, svarade på det här omdömetSvarade juli 20 2017

Hej,
Visst är den god vår caesar!?
Hoppas ni kommer tillbaka snart och kan testa även våra andra rätter:)
Vänligen
Restaurangchef Kitchen and Table

Omdömet skrevs juli 16 2017 från mobil enhet

Åt här tillsammans med familj och tre små barn. Blev väldigt väl bemötta, trots trötta barn och problematiska allergier. Stort tack!

Tack Johannes F
Agnes V, Chef på Kitchen & Table Visby, svarade på det här omdömetSvarade juli 17 2017

Hej,
Såklart även "problematiska allergiker" ska ha bästa service ;)
Vi var så glada att ha er hos oss och ser fram emot att ha er här igen!
Ha en underbar sommar!

Omdömet skrevs juli 16 2017 från mobil enhet

Jättetrevlig, uppmärksam personal och supergod mat!! Kort väntetid, trevlig atmosfär och skönt barhäng invid serveringen. Rekommenderar dumplings!

Tack Annaskargard

Hej,
Å vilken fin femma-Härligt!
Tack för att du hjälper andra att hitta till oss:)
Varmt välkommen tillbaka snart igen!

Omdömet skrevs juli 10 2017 från mobil enhet

Oj Oj va bra intresserad personal placerade mig på bästa plats ( jag sa jag hittade dem på tripp) kanon mat ölen var unik skall man ha någon kritik få fick jag salta jag åt butcers val

Tack rolf B
Agnes V, Chef på Kitchen & Table Visby, svarade på det här omdömetSvarade juli 12 2017

Hej,
Tack för fint omdöme och för att du hjälper andra att hitta hit genom att använda Tripadvisor :)

Välkommen snart igen!
Vänligen

Omdömet skrevs juli 10 2017 från mobil enhet

Vi har ätit några gånger på Kitchen & Table. Denna gången räckte tyvärr inte mat upp till en fyra. Men Ebba m.fl med sin trevliga service och det fantastiska husvinet räddade fyran. Det är också en fantastiskt mysig restaurang med toppen läge mitt i Visby. Uteserveringen även den klockren. Boka bord då det är tryck på sommaren, be då om bord ute.

Tack Magnus S

Hej,
Vilket fint omdöme, tråkigt att höra om maten. Visst är Ebba en klippa!?
Kom gärna tillbaka en annan dag och prova någon av våra andra rätter så kanske vi kan få klättra upp till en femma ;)

Resenärer som tittade på Kitchen & Table Visby tittade också på

Visby, Gotland
Visby, Gotland

Besökt Kitchen & Table Visby? Berätta vad du tyckte!