“God mat”

Kopmannen II
Rankad som nr 135 av 150 Restauranger i Visby
Kök: Svenskt
Omdömet skrevs 14 augusti 2021 från mobil enhet

Snabb service. Vi åt entrecôte, lammfilé och caesarsallad och vi tyckte det var mycket god mat. Trevlig personal. Gick bra att betala med kort.

Tack evaw2014

Omdömet skrevs 12 augusti 2021

Stressad personal som var mycket otrevliga även om dom gjorde fel med beställningarna. Maten var kall när vi fick den och små portioner. Inte värt ett besök.

Tack juliatourr
Omdömet skrevs 5 augusti 2021

Urusel service & otrevlig personal. Hälften av maten vi beställt glömdes bort och trots att det flera gånger upprepades från servitrisen vad vi beställt så glömdes alltså maten för 4 av oss 8 bort med ursäkten ”fast ni beställde ingen mat”. Det kändes alltså rimligt att tro att av 4 vuxna och 4 små barn så skulle bara 2 vuxna och 2 barn ha beställt mat?

När all mat väl kom saknades flertalet komponenter i de flesta av våra rätter. Bland annat beställde vi en halloumisallad med avokado och chilimajonäs (med bulgur) där avokado, chilimajo och bulgur saknades (!?). Under all kritik. En rätt var också kylskåpskall på flera ställen samt mkt varm på andra ställen. Maten var dessutom väldigt smaklös och definitivt inte värd pengarna.

Gå absolut inte hit!

Tack Theresemarielind
Omdömet skrevs 5 augusti 2021 från mobil enhet

Helt klart sämsta resturang-upplevelsen under hela vistelsen i Visby. Usel service och för det priset så var maten långt ifrån bra. Gör er själva en tjänst och gå inte hit.

Datum för besöket: juli 2021
Tack sarrion02
Omdömet skrevs 5 augusti 2021

Extremt dyrt för dålig mat. Ingen dricks på detta ställe.
Vi köpte många olika rätter och alla var dåliga och smaklösa med bara billiga ingredienser. Undvik!

Tack tomasf611

Resenärer som tittade på Kopmannen II tittade också på

Besökt Kopmannen II? Berätta vad du tyckte!