“Skön miljö”
Omdöme om Vinäger

Vinäger
Boka med
Vinäger har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 45 av 146 Restauranger i Visby
Kök: Från Medelhavet, Bar
Beskrivning: VINÄGER HAR SEDAN LÄNGE VARIT EN MÖTESPLATS I VISBY. DEN VACKRA BAKGÅRDEN ÄR INBJUDANDE DÄR MAN GÄRNA SLINKER IN PÅ EN SNABB LUNCH ELLER ETT GLAS SVALKANDE TIDIGT PÅ KVÄLLEN. EN OAS MITT INNE I STAN MED LUGN ATMOSFÄR OCH SKÖN MUSIK. KÄNSLAN AV ETT STÄLLE DIT MAN KAN GÅ OCH ALLTID MÖTA NÅGON MAN KÄNNER IGEN. FONTÄNEN OCH TRÄDGÅRDEN ANLADES REDAN 1947. INSPIRATIONEN TILL INREDNING, MAT OCH DRYCK ÄR HÄMTAD FRÅN DE BALEARISKA ÖARNA IBIZA OCH MALLORCA.
Omdömet skrevs augusti 11 2017 från mobil enhet

En riktigt trevlig miljö, kanske lite dyrt, men maten var bra och likaså vinet. Vi åt lunch på tu man hand i solen. Rekommenderas.

Tack Fredrik O

Omdömet skrevs augusti 9 2017

Lite snobbigt men trevlig miljö och bra råvaror som dock inte har rätt snits för att lyfta. Höga priser och inte prisvärt!

Tack karlbengt
Omdömet skrevs juli 27 2017 från mobil enhet

Trevligt ställe!
Som någon tidigare skrivit så har ställer en skön medelhavs-känsla. Husets vita vin var tipptopp, drinkarna va ok.

Dock lite hög musik vid vissa bord.

Tack Fanny S
Omdömet skrevs juli 24 2017 från mobil enhet

Schyst ställe med bra feeling - lite medelhavet-känsla - poffsig personal, fint urval av rätter och superb mat. Kommer gärna tillbaka.

Tack Jannelaban
Omdömet skrevs juli 19 2017

Mysig miljö medans man tog sig en god drink i solen.
Ej testat maten men dryckesutbudet var bra.
Dock lite skitiga kuddar där man satt.

Tack Johannanilsson81

Resenärer som tittade på Vinäger tittade också på

Besökt Vinäger? Berätta vad du tyckte!