“Mysig gård”

Skafferiets Cafe
Rankad som nr 33 av 143 Restauranger i Visby
Kök: Café
Omdömet skrevs juli 11 2017 från mobil enhet

Slog mej ner på en härlig innergård med mycket blommor.
Avnjöt deras Tacopaj (god, milt kryddad) och en välsmakande Latte, kaffet rostat på deras egna rosteri.
Prisläge ok i högsäsong = 79kr för paj och 36kr för Latte.

Tack RHOLMO

Omdömet skrevs april 18 2017

I vår jakt på saffranspannkaka och salmbärssylt så hamnade vi här. Både stället och pannkakan var värda ett besök!

Tack jasy_se
Omdömet skrevs april 9 2017 från mobil enhet

Supermysigt café, både på sommaren och våren. Tyvärr hade inte köket öppet, men det gjorde inte så mycket när det fanns god soppa och goda mackor. Trevlig tjej i kassan som jobbade helt själv den dagen. Stackarn! Men hon klarade det fint

Tack J8M7K
Omdömet skrevs februari 1 2017

Trevlig, mysigt café med mycket goda bakverk och sallader. Härligt gott med en öppen brasa, mysigt med olika stolar och bord som skapar gokänsla!

Tack LenafromGotland
Omdömet skrevs januari 28 2017

Det här är ett mysigt och populärt café både för unga och gamla. Litet gammalmodig stil i ett gammalt hus på Adelsgatan. På baksidan finne en trevlig servering sommartid, Med ingång från gården finns också ett litet fint kafferosteri som är väl värt att besöka.

Tack Ulf K

Resenärer som tittade på Skafferiets Cafe tittade också på

Besökt Skafferiets Cafe? Berätta vad du tyckte!