Öppet i dag: 09:00 - 15:00

Omdömet skrevs 22 juli 2021
Friggan
Sverige
från mobil enhet
Bra service och trevlig personal

Omdömet skrevs 27 juli 2020
Lars K
Läs alla 45 omdömen

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.
Omdömet skrevs 22 juli 2021 från mobil enhet

Ett rätt stort utbud av cyklar. Bra service med trevlig personal! Billigt och bra. Fanns både citybikes, MTB och mopeder!

Datum för upplevelsen: juli 2021
Tack Friggan
Omdömet skrevs 27 juli 2020

Vilken service! Vi kom till Lickershamn i egen båt och det fanns ingen uthyrare av cyklar i närheten, de åkte ut med cyklarna till vår båt och var väldigt flexibla i lämning och hämtnings ställe.
Bra cyklar som funkade mycket bra, och trevlig personal på bolaget. Rekommenderar uthyrningstället!

Datum för upplevelsen: juli 2020
Tack Lars K
Omdömet skrevs 17 juli 2020

Väldigt trevligt bemötande, fem plus! Ingen väntetid! Svarade snabbt på mail och frågor. Cyklar av mycket hög kvalitet. Passade perfekt för en dag i Visby. Vi hämtade upp cyklarna vid färjeläget i Visby och retunderade dem på samma plats när vi åkte hem. Prisvärd hyra. Passa på att cykla längs med kusten ut till Gustavsvik, fin badplats. Hyr gärna här igen!

Datum för upplevelsen: juli 2020
1  Tack rolfn262
Omdömet skrevs 13 augusti 2019

Trevliga och snabb service!
Perfekt läge vid hamnen och alltid lika glad personal
Mkt bra cyklar både för vuxen och barn

Datum för upplevelsen: augusti 2019
2  Tack bellsie2016
Omdömet skrevs 13 september 2018 från mobil enhet

Hyrde cykel av Gotlands cykeluthyrning, bra service till ett hyggligt pris. Personalen var hjälpsam och trevlig. Cyklarna var Monark, vi hyrde 7-växlat. Skall Du hyra cykel, så är detta ett jättebra ställe.

Datum för upplevelsen: september 2018
1  Tack pappis123