Öppet i dag: 09:00 - 15:00
Spara
Höjdpunkter från omdömen
Mycket nöjd

Jag har hyrt cyklar ett par gånger här och är väldigt nöjd. Vid ett tillfälle så gick elcykeln ... läs mer

Omdömet skrevs 4 augusti 2021
93fredricc
från mobil enhet
Bra service och trevlig personal

Omdömet skrevs 27 juli 2020
Lars K
Läs alla 45 omdömen

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.
Omdömet skrevs 27 juli 2020

Vilken service! Vi kom till Lickershamn i egen båt och det fanns ingen uthyrare av cyklar i närheten, de åkte ut med cyklarna till vår båt och var väldigt flexibla i lämning och hämtnings ställe.
Bra cyklar som funkade mycket bra, och trevlig personal på bolaget. Rekommenderar uthyrningstället!

Datum för upplevelsen: juli 2020
Tack Lars K
Omdömet skrevs 17 juli 2020

Väldigt trevligt bemötande, fem plus! Ingen väntetid! Svarade snabbt på mail och frågor. Cyklar av mycket hög kvalitet. Passade perfekt för en dag i Visby. Vi hämtade upp cyklarna vid färjeläget i Visby och retunderade dem på samma plats när vi åkte hem. Prisvärd hyra. Passa på att cykla längs med kusten ut till Gustavsvik, fin badplats. Hyr gärna här igen!

Datum för upplevelsen: juli 2020
1  Tack rolfn262
Omdömet skrevs 13 augusti 2019

Trevliga och snabb service!
Perfekt läge vid hamnen och alltid lika glad personal
Mkt bra cyklar både för vuxen och barn

Datum för upplevelsen: augusti 2019
2  Tack bellsie2016
Omdömet skrevs 13 september 2018 från mobil enhet

Hyrde cykel av Gotlands cykeluthyrning, bra service till ett hyggligt pris. Personalen var hjälpsam och trevlig. Cyklarna var Monark, vi hyrde 7-växlat. Skall Du hyra cykel, så är detta ett jättebra ställe.

Datum för upplevelsen: september 2018
1  Tack pappis123
Omdömet skrevs 24 augusti 2018 från mobil enhet

En duktig och trevlig tjej sålde in två dagars hyra av elcykel - och det var vääääldigt kul och praktiskt. Rekommenderar det. Förståe dock inte varför man betalar fullt pris efter säsongens slut. Kunde allt ge rabatt. Ett av cyklarnas batterier räckte utlovade 5 mil, det andra bara hälften så länge. Vi klagade till den manliga säljaren vid återlämning men det blev inga pengar tillbaka. Argumenterade inte för det heller men det hade ju varit trevligt med lite plåster på såren.

Datum för upplevelsen: augusti 2018
Tack Jengus1975
Jacob H, Ägare på Gotlands cykeluthyrning, svarade på det här omdömetSvarade 30 augusti 2018

Hej!

Kul att ni tyckte att det var så kul att testa elcykel. Svårt att gå tillbaka till "vanlig" cykel igen bara :)
Tråkigt dock att det ena batteriet inte höll riktigt hela vägen. Vi håller med gratis Gotland-runt-service ifall just sådana här saker händer. Man ringer oss och vi kommer ut och hjälper er på plats. Men behöver få reda på det så vi kan åtgärda problemet.

Självklart önskar vi att ni kommer tillbaka igen och då bjuder vi er gladeligen på en dags hyra för en person.
Välkommen!