Spara
Höjdpunkter från omdömen
Bra service och trevlig personal

Vilken service! Vi kom till Lickershamn i egen båt och det fanns ingen uthyrare av cyklar i ... läs mer

Omdömet skrevs 27 juli 2020
Lars K
Trevlig service - perfekta cyklar

Trevliga och snabb service! Perfekt läge vid hamnen och alltid lika glad personal Mkt bra cyklar ... läs mer

Omdömet skrevs 13 augusti 2019
bellsie2016
Stockholm, Sverige
Läs alla 41 omdömen

Omdömet skrevs 13 augusti 2019

Trevliga och snabb service!
Perfekt läge vid hamnen och alltid lika glad personal
Mkt bra cyklar både för vuxen och barn

Datum för upplevelsen: augusti 2019
Tack bellsie2016
Omdömet skrevs 13 september 2018 från mobil enhet

Hyrde cykel av Gotlands cykeluthyrning, bra service till ett hyggligt pris. Personalen var hjälpsam och trevlig. Cyklarna var Monark, vi hyrde 7-växlat. Skall Du hyra cykel, så är detta ett jättebra ställe.

Datum för upplevelsen: september 2018
1  Tack pappis123
Omdömet skrevs 24 augusti 2018 från mobil enhet

En duktig och trevlig tjej sålde in två dagars hyra av elcykel - och det var vääääldigt kul och praktiskt. Rekommenderar det. Förståe dock inte varför man betalar fullt pris efter säsongens slut. Kunde allt ge rabatt. Ett av cyklarnas batterier räckte utlovade 5 mil, det andra bara hälften så länge. Vi klagade till den manliga säljaren vid återlämning men det blev inga pengar tillbaka. Argumenterade inte för det heller men det hade ju varit trevligt med lite plåster på såren.

Datum för upplevelsen: augusti 2018
Tack Jengus1975
Jacob H, Ägare på Gotlands cykeluthyrning, svarade på det här omdömetSvarade 30 augusti 2018

Hej!

Kul att ni tyckte att det var så kul att testa elcykel. Svårt att gå tillbaka till "vanlig" cykel igen bara :)
Tråkigt dock att det ena batteriet inte höll riktigt hela vägen. Vi håller med gratis Gotland-runt-service ifall just sådana här saker händer. Man ringer oss och vi kommer ut och hjälper er på plats. Men behöver få reda på det så vi kan åtgärda problemet.

Självklart önskar vi att ni kommer tillbaka igen och då bjuder vi er gladeligen på en dags hyra för en person.
Välkommen!

Omdömet skrevs 19 juli 2017 från mobil enhet

Har inget att klaga på här. Jag pch pojkvännen bokade via hemsidan och betalade på plats. Bra cyklar till ett lågt pris. Vi tog oss till snäckschimpansen och galgbergets naturreservat. En solig dag är det underbart att cykla längs med stranden.

Datum för upplevelsen: juli 2017
Tack Emelisian
Omdömet skrevs 18 juli 2017 från mobil enhet

Bra och trevlig personal. Snabb och enkel service. Angelägna om att barnens cykel blev rätt inställd och allt bra.

Datum för upplevelsen: juli 2017
Tack Anurago