Öppet i dag: 09:00 - 15:00
Spara
Höjdpunkter från omdömen
Mycket nöjd

Jag har hyrt cyklar ett par gånger här och är väldigt nöjd. Vid ett tillfälle så gick elcykeln ... läs mer

Omdömet skrevs 4 augusti 2021
93fredricc
från mobil enhet
Riktigt trevligt!

Ett rätt stort utbud av cyklar. Bra service med trevlig personal! Billigt och bra. Fanns både ... läs mer

Omdömet skrevs 22 juli 2021
Friggan
Sverige
från mobil enhet
Läs alla 44 omdömen

Omdömet skrevs 24 augusti 2018 från mobil enhet

En duktig och trevlig tjej sålde in två dagars hyra av elcykel - och det var vääääldigt kul och praktiskt. Rekommenderar det. Förståe dock inte varför man betalar fullt pris efter säsongens slut. Kunde allt ge rabatt. Ett av cyklarnas batterier räckte utlovade 5 mil, det andra bara hälften så länge. Vi klagade till den manliga säljaren vid återlämning men det blev inga pengar tillbaka. Argumenterade inte för det heller men det hade ju varit trevligt med lite plåster på såren.

Datum för upplevelsen: augusti 2018
Tack Jengus1975
Jacob H, Ägare på Gotlands cykeluthyrning, svarade på det här omdömetSvarade 30 augusti 2018

Hej!

Kul att ni tyckte att det var så kul att testa elcykel. Svårt att gå tillbaka till "vanlig" cykel igen bara :)
Tråkigt dock att det ena batteriet inte höll riktigt hela vägen. Vi håller med gratis Gotland-runt-service ifall just sådana här saker händer. Man ringer oss och vi kommer ut och hjälper er på plats. Men behöver få reda på det så vi kan åtgärda problemet.

Självklart önskar vi att ni kommer tillbaka igen och då bjuder vi er gladeligen på en dags hyra för en person.
Välkommen!

Omdömet skrevs 19 juli 2017 från mobil enhet

Har inget att klaga på här. Jag pch pojkvännen bokade via hemsidan och betalade på plats. Bra cyklar till ett lågt pris. Vi tog oss till snäckschimpansen och galgbergets naturreservat. En solig dag är det underbart att cykla längs med stranden.

Tack Emelisian
Omdömet skrevs 18 juli 2017 från mobil enhet

Bra och trevlig personal. Snabb och enkel service. Angelägna om att barnens cykel blev rätt inställd och allt bra.

Tack Anurago
Omdömet skrevs 11 juli 2017 från mobil enhet

Bra cyklar, centralt, vettigt pris, inget tjafs. Hade önskat något högre nivå på den mekaniska kunskapen hos vår utlevererare. Nu fick jag lära honom hur man spänner en handbromsvajer men det är ju ingen större affär. Vi blev helt nöjda.

Tack tomaslind
Omdömet skrevs 23 augusti 2015 från mobil enhet

Hyrde tre mtb och fick tips att cykla på Tofta skjutfält. Fick en underbar dag med familjen och kul hade vi. De hade skickat ny slang och lagningskit och tur var det då vi körde så vi fick fem punkteringar, rekommenderas.

Datum för upplevelsen: augusti 2015
Tack andman1