Spara
Höjdpunkter från omdömen
Bra service och trevlig personal

Vilken service! Vi kom till Lickershamn i egen båt och det fanns ingen uthyrare av cyklar i ... läs mer

Omdömet skrevs 27 juli 2020
Lars K
Superb service, mycket fina cyklar!

Väldigt trevligt bemötande, fem plus! Ingen väntetid! Svarade snabbt på mail och frågor. Cyklar av ... läs mer

Omdömet skrevs 17 juli 2020
rolfn262
Stockholm, Sverige
Läs alla 41 omdömen

Omdömet skrevs 19 juli 2017 från mobil enhet

Har inget att klaga på här. Jag pch pojkvännen bokade via hemsidan och betalade på plats. Bra cyklar till ett lågt pris. Vi tog oss till snäckschimpansen och galgbergets naturreservat. En solig dag är det underbart att cykla längs med stranden.

Tack Emelisian
Omdömet skrevs 18 juli 2017 från mobil enhet

Bra och trevlig personal. Snabb och enkel service. Angelägna om att barnens cykel blev rätt inställd och allt bra.

Tack Anurago
Omdömet skrevs 11 juli 2017 från mobil enhet

Bra cyklar, centralt, vettigt pris, inget tjafs. Hade önskat något högre nivå på den mekaniska kunskapen hos vår utlevererare. Nu fick jag lära honom hur man spänner en handbromsvajer men det är ju ingen större affär. Vi blev helt nöjda.

Tack tomaslind
Omdömet skrevs 23 augusti 2015 från mobil enhet

Hyrde tre mtb och fick tips att cykla på Tofta skjutfält. Fick en underbar dag med familjen och kul hade vi. De hade skickat ny slang och lagningskit och tur var det då vi körde så vi fick fem punkteringar, rekommenderas.

Datum för upplevelsen: augusti 2015
Tack andman1
Omdömet skrevs 14 augusti 2015

Alltid en pålitlig samarbetspartner! Löser våra cykelproblem även med kort varsel och utanför säsong. We like!

Datum för upplevelsen: augusti 2015
Tack David S