“Mysigt ställe!”

Kök: Tyskt
Middagsalternativ: Bokningar
Middagsalternativ: Bokningar
Omdömet skrevs september 30 2016 från mobil enhet

Utan förväntningar gav vi denna restaurang en chans att få visa vad de gick för.
Trevligt bemötande, lite av "känn dig som hemma", hög servicegrad, och god mat! Jag fick lära mig att i Österrike har man rårörda lingon till wienerschnitzel!
Hit går vi gärna igen!

Tack Pierre L

Omdömet skrevs augusti 26 2016

Vi var ett sällskap på 4 personer som beställde in wienerschnitzel, den smakade gudomligt. Vi var alla fyra mycket nöjda. Trevlig personal, och livemusic, på lagom hög
nivå.
Vi kan verkligen rekommendera denna restaurang.

Tack Jsonx2
Omdömet skrevs augusti 21 2016

Här har jag ätit både lamm och wienerschnitzel, och fått valuta för pengarna. Riktigt bra priser för vällagad mat. Sedan ska man inte glömma den trevliga personalen som snabbt visade oss tillrätta. Maten kom snabbt på bordet, och innan dess kunde vi avnjuta gott öl.

Tack Braintravelxxx
Omdömet skrevs augusti 12 2016 från mobil enhet

Jag åt en mycket god lammlägg med rotmos. Mitt sällskap var jättenöjd med sin kalventrecote. Serveringen var snabb och trevlig. Kan varmt rekommendera denna restaurang.

Tack Frederik H
Omdömet skrevs augusti 11 2016 från mobil enhet

Besökte restaurangen under medeltidsveckan, blev väl mottagen och fick snabbt ett bord.
Beställde långkokt lammlägg med rotmos, rödvinssås och senap.
Förträfflig smak på både lammet och rotmosen, rätten rekommenderas.
Säkerligen tar de flesta snitzel och missar denna rätt.

Tack MultistradaPanigale

Resenärer som tittade på Wisby Hof tittade också på

Besökt Wisby Hof? Berätta vad du tyckte!