Öppet i dag: 10:00 - 18:00
Spara
Höjdpunkter från omdömen
Fina Kneippbyn

Väldigt trevligt och barnvänligt, gokart karuseller och roliga spel😇 fanns även en rolig berg och ... läs mer

Omdömet skrevs 16 augusti 2021
6idao
från mobil enhet
Mycket att hitta på!

Mycket rolig med både sommar och vattenland. Många olika saker att välja på. Favoriten för barnen ... läs mer

Omdömet skrevs 11 augusti 2021
Ceculia
Gotland, Sverige
från mobil enhet
Läs alla 191 omdömen

Omdömet skrevs 13 juli 2021 från mobil enhet

Mycket bra vattenland och lekland. Passar våra barn utmärkt, lagom stort och med ett bra utbud av saker att göra. Tips, köp 2 dagars biljetten.

Datum för upplevelsen: juni 2021
Tack Edvinssonn
kneippbynresort, Kundansvarig på Kneippbyn Resort, Sommar- & Vattenland, svarade på det här omdömetSvarade 26 juli 2021

Vad roligt, det blir vi så glada av att höra! Varmt välkomna tillbaka till oss i sommar!

Omdömet skrevs 11 juli 2021 från mobil enhet

Vi älskar vattenlandet, härligt för alla åldrar, många timmar spenderas där.
Även Pippi och Pippihuset är en stor favorit, vi återkommer alltid dit och får härliga skratt.

”Sommar2021”

Tack KattisI1
kneippbynresort, Kundansvarig på Kneippbyn Resort, Sommar- & Vattenland, svarade på det här omdömetSvarade 12 juli 2021

Vad härligt att höra! Kolla DM så vill vi gärna ger er något som kan förgylla framtida sommardagar. Varmt välkomna tillbaka till oss i sommar!

Omdömet skrevs 8 juli 2021 från mobil enhet

God Mat och Stort utbud av karuseller och vattenbanor men välldigt lång kö på det mesta banorna och karusellarna och vattenrutschbanorna

Tack 562hamsterh
kneippbynresort, Kundansvarig på Kneippbyn Resort, Sommar- & Vattenland, svarade på det här omdömetSvarade 9 juli 2021

Kul att du gillade maten! Vi hoppas och tror att vi ska ha något som passar alla. Vi har haft nöjet att från öppning ha mycket gäster i parkerna. För oss är det superviktig att alla håller avstånd och följer restriktioner. Följden kan då bli att köerna blir lite längre men också går snabbt framåt. Varmt välkomna tillbaka till oss i sommar!

Omdömet skrevs 7 juli 2021 från mobil enhet

Väldigt roligt för både små och stora barn! Vi hade en 2-åring, 11-åring och 14-åring med oss. Den äldsta var den enda som var måttligt road. Synd bara att vädret var mindre bra, men det får man leva med om man semestrar i Sverige!

Tack 96michaelal
kneippbynresort, Kundansvarig på Kneippbyn Resort, Sommar- & Vattenland, svarade på det här omdömetSvarade 8 juli 2021

Vi blir så glada av att höra att ni verkar ha haft en härlig dag! På Vattenland finns fler actionfyllda attraktioner som brukar vara extra populära hos äldre barn och ungdomar. Ja, tyvärr kan vi inte påverka vädret även om vi hemskt gärna skulle vilja. Varmt välkomna tillbaka till oss i sommar! Kolla DM så vill vi gärna ger er något som kan förgylla framtida soliga dagar.

Omdömet skrevs 7 juli 2021 från mobil enhet

Det var pippi-teatern sol var roligast :) småbarnen hade roligt i karusellerna, men det var lagom för 5-6-åringar.

Sommar2021

Tack sandrajF6885IW

Kul att ni gillade pippiteatern och karusellerna! Varmt välkomna tillbaka till oss i sommar!