Spara
Höjdpunkter från omdömen
Super

Väldigt mysigt och enorm variation i alla växter. Trots slutet på oktober var detndå sprudlande av ... läs mer

Omdömet skrevs 30 oktober 2020
sofiawells
Solna, Sverige
från mobil enhet
En promenad i oktober

Så fint det är även i höstmånad oktober. Välordnat med tydliga skyltar. En fin damm och ett gulligt ... läs mer

Omdömet skrevs 12 oktober 2020
Madelene C
Visby, Sverige
från mobil enhet
Läs alla 611 omdömen

Omdömet skrevs 19 juli 2018

Ett härligt ställe om man vill dra sig tillbaka en stund. Otroligt fina blommor och träd. Det fanns jättestora lavendel, som doftade så gott. Det är skönt att komma in i en botaniskträdgård, som inte är så stor. Här blir man inte stressat över allt man ska hinna se. Här är det bara att njuta i lugn och ro.

Tack ninahoumann
Omdömet skrevs 18 juli 2018 från mobil enhet

Fin trädgård, men det var så otroligt varmt, så vi var tvungna att skynda oss igenom allt. Hunden började flåsa ordentligt

Tack edissabic
Omdömet skrevs 17 juli 2018 från mobil enhet

Väl värt ett besök! Många spännande arter som man inte förväntar sig i Sverige. Och jättevackra rosor!

Tack 123josefin
Omdömet skrevs 17 juli 2018 från mobil enhet

En fantastisk oas mitt i Visby - vacker trädgård, svalka, parkbänkar att sitta på. Missa inte!
Tips: beställ kaffekorg på Clemens ruin mitt emot o ta en fika i paviljongen.

Tack 386ylvas
Omdömet skrevs 13 juli 2018

Rhodos är ett trevligt resmål, men detta omdöme gäller tyvärr endast klagomål på Vingresor (som jag tidigare varit nöjd med.)
1. Välkomstmöte dag 4 på en enveckas resa!! Synd om de som reser för första gången (jag är resvan så jag klarar mig utan info) och hur kan Ving räkna med någon uppslutning, när man bara har tre dagar kvar.
2. Ingen hotellpärm med info utan hänvisning till nätet, och Wi-Fi fungerade väldigt dåligt, ca 5 minuter!,
3. Hotellet: litet rum med OK standard, men inga stolar varken i rummet eller viktigare på balkongen, vi fick sitta på en handduk på golvet. Inte OK.
4. För sen avresa till flygplatsen vid hemresan. Hann varken med toalettbesök eller handla i taxfreebutiken. Ville personalen ha sovmorgon?

Datum för upplevelsen: maj 2018
Tack MargaretaS71