“Visby”

sön 26/9
20:00
Rankad som nr 58 av 150 Restauranger i Visby
Omdömet skrevs 20 augusti 2021 från mobil enhet

Rätt tråkig o sliten restaurang. Personalen hel okey men inte på toppen.
Maten oxfilé på planka kunde varit bättre men helt ok! Cappuccino maskinen trasig tråkigt!

Tack Alf W

Omdömet skrevs 14 augusti 2021 från mobil enhet

Bra och vällagad mat, går fort, inget topnotch ställe , åt deras oxfilé planka , bra , aktiv personal är alltid ett plus., poppis ställe , öppet länge , man får beställa till 23, ytterligare ett plus .

1  Tack kentrick1968
Omdömet skrevs 13 augusti 2021 från mobil enhet

Men valet bra betyg i sin helhet. Frun beställde lamm och var fruktansvärt nöjd, min oxfiléplanka var okej. Chokladfondanten till efterrätt var riktigt bra…. Just det det var ju förrätt också, där tog jag råbiffen som var bra och frun nåt annat. Men, det som överraskade mest var servicen som var klart bäst av alla restauranger som vi var på under våra två veckor po Gotland. Otroligt trevlig och bra personal

Tack akby73
Omdömet skrevs 12 augusti 2021

Mysig resturang vid gatan med jättegod mat, stora portioner och trevlig personal som har tid för kunderna! Hit blir det fler besök.

Tack juliatourr
Omdömet skrevs 11 augusti 2021

Jag hade gärna ätit här igen, bra service och jättegod mat! Älskade deras tryffelpasta med oxfilé! :)

Tack Testaren

Resenärer som tittade på La Fontana tittade också på

Besökt La Fontana? Berätta vad du tyckte!