“Fantastisk personal”
Omdöme om Black Sheep Arms

Black Sheep Arms
Rankad som nr 9 av 153 Restauranger i Visby
Beskrivning: Välkommen till Black Sheep Arms Från Swaledale i Norra Yorkshire kommer Black Sheep Arms, en pub/restaurang som serverar god mat med stora portioner och stort sortiment av öl och single malt whisky. Vi gör allt för att ni ska känna er som hemma och har många lokala gäster som återkommer samt nya gäster som hittar till oss
Omdömet skrevs 27 april 2018 från mobil enhet

Mysig liten engelsk pub som bjuder på en överraskande god meny.

Restaurangen ligger mycket lägligt till och personalen är mycket välkomnande samt omhändertagande.

Jag kände mig verkligen välkommen!

Tack Fredrik L

Omdömet skrevs 10 april 2018 från mobil enhet

Besöket ägde rum en tisdag vid 20-tiden. Restaurangen var då välfylld, men det fanns några lediga platser. Beställde en Fish and Chips som måste vara en av de godaste jag ätit i Sverige. Finns även många andra klassiska engelska maträtter på menyn. Okej utbud av öl på fat, men ett bra utbud av lokala gotländska öl och utländska öl på flaska. Lokalen är en mix av Engelsk pub och Svenska källarvalv. Personalen är trevlig och tillmötesgående. Hit kommer jag gärna igen!

Tack Rickard S
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Spenderade påskafton tillsammans med familj och vänner på denna restaurang. Maten vi åt alla blev fish & chips, maten var helt suveränt gott, torsken var tillagad perfekt. Till detta fanns det mängder med ölsorter att välja mellan. Servicen var perfekt, man kände sig varmt välkommen. Hit kommer vi tillbaka.

Tack Micke G
Omdömet skrevs 8 mars 2018 från mobil enhet

Perfekt ställe för att ta en öl och sitta ner och prata. Det finns en brittisk meny med en hel del rätter att välja på som shepherds pie, fish & chips och hamburgare med mera. Rekommenderas!

Tack Grynet8
Omdömet skrevs 1 februari 2018

Black Sheep Arms har ett stort utbud av alkoholhaltig dryck, med variation och till bra pris. Rådfråga personalen och du blir garanterad nöjd med kvällen! Maten de erbjuder är fantastiskt god, och du kommer verkligen inte gå därifrån hungrig. Maten är alltid toppkvalitet och det finns mycket att välja mellan!

Tack Philip S

Resenärer som tittade på Black Sheep Arms tittade också på

Visby, Gotland

Besökt Black Sheep Arms? Berätta vad du tyckte!