“Hit kommer vi tillbaka!”
Omdöme om Black Sheep Arms

Black Sheep Arms
Rankad som nr 9 av 153 Restauranger i Visby
Beskrivning: Välkommen till Black Sheep Arms Från Swaledale i Norra Yorkshire kommer Black Sheep Arms, en pub/restaurang som serverar god mat med stora portioner och stort sortiment av öl och single malt whisky. Vi gör allt för att ni ska känna er som hemma och har många lokala gäster som återkommer samt nya gäster som hittar till oss
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Spenderade påskafton tillsammans med familj och vänner på denna restaurang. Maten vi åt alla blev fish & chips, maten var helt suveränt gott, torsken var tillagad perfekt. Till detta fanns det mängder med ölsorter att välja mellan. Servicen var perfekt, man kände sig varmt välkommen. Hit kommer vi tillbaka.

Tack Micke G

Omdömet skrevs 8 mars 2018 från mobil enhet

Perfekt ställe för att ta en öl och sitta ner och prata. Det finns en brittisk meny med en hel del rätter att välja på som shepherds pie, fish & chips och hamburgare med mera. Rekommenderas!

Tack Grynet8
Omdömet skrevs 1 februari 2018

Black Sheep Arms har ett stort utbud av alkoholhaltig dryck, med variation och till bra pris. Rådfråga personalen och du blir garanterad nöjd med kvällen! Maten de erbjuder är fantastiskt god, och du kommer verkligen inte gå därifrån hungrig. Maten är alltid toppkvalitet och det finns mycket att välja mellan!

Tack Philip S
Omdömet skrevs 22 januari 2018 från mobil enhet

Så otroligt mysigt ställe med riktigt trevlig personal, toppen service och stort och bra utbud på öl och övrig dryck. Maten är av högsta kvalité! Detta är alltid ett ställe jag rekommenderar om någon frågar efter bra matställen i Visby.

Tack Zabinah F
Omdömet skrevs 22 januari 2018

Mysig miljö, ofta musikunderhållning. God mat till rimliga priser och ett stooort utbud av drycker.
Rekomenderas varmt både sommar som vinter.
På sommaren är det mysigt att sitta i deras beer-garden.

Tack SharmingSheik

Resenärer som tittade på Black Sheep Arms tittade också på

Visby, Gotland

Besökt Black Sheep Arms? Berätta vad du tyckte!