“Uselt”

O'Learys - Visby
Rankad som nr 116 av 156 Restauranger i Visby
Kök: Grill
Omdömet skrevs 13 augusti 2018 från mobil enhet

Bokade bord för att se fotboll och äta. Blir inklämd på en plats där man ej er TV. Det finns andra tomma
Platser med får inte den. Så det var bara att lämna och finna en annan stans att äta och se på fotboll. Tyvärr är det inte första gången. Trodde förra var en engång med dock det verkar vara deras mantra dryga

Tack X3323DCpeterw

Omdömet skrevs 22 april 2018 från mobil enhet

Det var en fin överraskning för oss! Vi var i Visby under en helg i april, många restauranger stängda och vi var ”tvungna” att äta där! Och vilken underbar mat! Och service! Starkt rekommenderar! Åt både fredag och lördag kväll där!

Tack Nadina C
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Middag på en sportbar med hustrun är väl ingen hit då hon inte är intresserad av fotboll... Tog lite tid innan menyn kom o sen lite tid innan maten kom. Vi hade båda beställt Club Sandwich. Den var jättegod men surret runt om gjorde att mysfaktorn försvann. Inga överraskningar som sagt...

Tack Johan och Ulrik... W
Omdömet skrevs 17 januari 2018

Trivsamt ,trevlig personal och supergod mat till bra pris. Tyvär var det "bullrigt" fast där inte var mycket folk. Men rekommenderar absolut!

Tack Agneta G
Omdömet skrevs 20 september 2017 från mobil enhet

Tittade på fotbollsmatch och fick bra service, kycklingvingarna var bra likaså ölenrekommenderar stället om man ska titta på sport.

Tack Joakim W

Resenärer som tittade på O'Learys - Visby tittade också på

Visby, Gotland
Visby, Gotland

Besökt O'Learys - Visby? Berätta vad du tyckte!