“I brist på annat ”

O'Learys - Visby
Rankad som nr 117 av 157 Restauranger i Visby
Kök: Grill
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Middag på en sportbar med hustrun är väl ingen hit då hon inte är intresserad av fotboll... Tog lite tid innan menyn kom o sen lite tid innan maten kom. Vi hade båda beställt Club Sandwich. Den var jättegod men surret runt om gjorde att mysfaktorn försvann. Inga överraskningar som sagt...

Tack JohanUlrika

Omdömet skrevs 17 januari 2018

Trivsamt ,trevlig personal och supergod mat till bra pris. Tyvär var det "bullrigt" fast där inte var mycket folk. Men rekommenderar absolut!

Tack Agneta G
Omdömet skrevs 20 september 2017 från mobil enhet

Tittade på fotbollsmatch och fick bra service, kycklingvingarna var bra likaså ölenrekommenderar stället om man ska titta på sport.

Tack Joakim W
Omdömet skrevs 28 augusti 2017 från mobil enhet

Som vanligt, lite slö och oengagerad personal, samma gamla meny med burgare och sallad. Ingen överraskning åt något håll. Samma gamla likadant överallt.

Tack Sredna1
Omdömet skrevs 17 juli 2017

Hit var det kul att komma, då personalen verkligen ställde upp för att göra besöket trevligt. Trots stök under Almedalsveckan agerade personalen proffsigt och tillmötesgående.

Tack Braintravelxxx

Resenärer som tittade på O'Learys - Visby tittade också på

Besökt O'Learys - Visby? Berätta vad du tyckte!