“klassisk O´Learys”

O'Learys - Visby
Rankad som nr 117 av 157 Restauranger i Visby
Kök: Grill
Omdömet skrevs 17 juli 2017

Hit var det kul att komma, då personalen verkligen ställde upp för att göra besöket trevligt. Trots stök under Almedalsveckan agerade personalen proffsigt och tillmötesgående.

Datum för besöket: juli 2017
Tack Braintravelxxx

Omdömet skrevs 20 juni 2017

Fick vänta 2(!!!) timmar på maten, då fick vi alla utan en rätt vilken kom efter en kvart till. Maten var inte ens varm. Hälften av desserterna var slut och pajen som fanns smakade enbart socker. Ingen stämning över huvudtaget, inga ljus, servetter eller annat på borden, lamporna över bordet tändes när vi fick dessert. Personalen skrattade mest och verkade helt uppgiven. Undvik dessa ställe!

Datum för besöket: juni 2017
2  Tack Susannabm
Omdömet skrevs 19 maj 2017 från mobil enhet

Dålig mat för att vara Olearys, dålig service. Vi fick betala för öl vi inte beställt. Vinet fick vi skicka tillbaka. Gå inte hit.

Datum för besöket: maj 2017
Tack KalleL_13
Omdömet skrevs 11 april 2017

Ett bra ställe att se på hockey eller fotboll efter en arbetsdag. Trevlig personal, ett typisk O´Learys som var som helst i Sverige.

Datum för besöket: april 2017
Tack 591owek
Omdömet skrevs 30 mars 2017

Ung och okunnig personal, inte alls otrevliga på något sätt men det verkar inte finnas någon direkt ledning på stället. Drycker som saknas fast det är i huvudmenyn...slarvigt och ganska slabbigt

Datum för besöket: februari 2017
Tack Thore S

Resenärer som tittade på O'Learys - Visby tittade också på

Besökt O'Learys - Visby? Berätta vad du tyckte!