Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com227 US$
Priceline226 US$
Travelocity227 US$
Agoda.com226 US$
eDreams226 US$
Omdömet skrevs 24 augusti 2021

Vi fick hjälp av Tanja, en serviceminded, supertrevlig och kunnig servitris på Almas!
Maten var god och nytänkande. Kim som gjorde våra drinkar var väldigt duktig!
Superfint ställe med trevlig och kunnig personal helt enkelt.
Stark rekommendation att åka hit!

1  Tack adamfI4397RP
Omdömet skrevs 21 augusti 2021

Väldigt fint ställe! Vi satt ute, fotovänligt. Hovmästarn såg ut att hata sitt jobb, han log inte en enda gång. Varken vid ankomst, beställning eller servering. Maten var okej, det känns överhypat. Något för hög musik för dejtkänslan. Servicen generellt var sådär.

Tack Reebbeeccka
Omdömet skrevs 6 augusti 2021

Fantastiskt! Drinkar, service och mat! Välkomnande och trevlig matsal, fräscha toaletter och trevlig personal! Rekommenderas verkligen! Vissa av rätterna var större än de andra och det enda jag skulle kunna ha en synpunkt på var att detta skulle ha kunnat framgå i menyn!

Tack AnneliE166
Omdömet skrevs 30 juli 2021

Extremt hög ljudvolym med packade alkoholpluffsiga människor som ser ut att ha festat 10 år för mkt.
” en plats för vila och återhämtning” står det i beskrivningen,.., inte lite vilseledande. Vi kunde inte sova på 3 nätter. Boka inte detta hotell men ta gärna en frukost här, den är helt ok. Middagen inget vidare dessvärre.

Datum för vistelsen: juli 2021
2  Tack 758majas
Omdömet skrevs 15 juli 2021

Min son och jag bara slank in i Villa Alma för att äta lunch. Vi blev extremt trevligt bemött och åt en prisvärd (OBS: Visby mitt i sommaren) lunch i deras fina bakgård. En extra stjärna för servitrisen som tog hand om oss.

Datum för vistelsen: juli 2021
2  Tack KarstenK466