Vio.com
Travelocity94 US$
ZenHotels.com97 US$
Omdömet skrevs 14 juli 2022

Vi är så nöjda med vår vistelse! Vi började incheckningen med att bli uppgraderade till den fantastiska sviten vilket var så härligt men det absolut bästa med detta hotell är utan tvekan killarna i receptionen! Utomordentligt serviceinriktade och satte verkligen guldkant på vår vistelse!

Datum för vistelsen: juli 2022
Tack tessand2022
Omdömet skrevs 4 november 2021

Ett mysigt litet hotell innanför ringmuren på gångavstånd till restauranger och sevärdheter. Trevligt rum med skön säng, rent och fräscht. Otroligt tyst och lugnt, mycket vilsamt. Frukostbuffé med det mesta man kan begära, inget överdåd men väldigt gott.
Här bor vi gärna igen.

Datum för vistelsen: november 2021
Tack Katarina B
Omdömet skrevs 10 oktober 2021 från mobil enhet

Vi kom på natten och nyckeln fanns i skåpet. Vårt hotellrum var mysigt. Skön säng och bra dusch. Vi hade bokat en av hotellets parkeringsplatser så vi slapp leta parkering.

Frukosten var fantastisk, det fanns allt man kan önska. Personalen var trevlig och vi fick ett gott bemötande. Här kan vi tänka oss att bo igen.

Datum för vistelsen: oktober 2021
1  Tack Mayfair20
Omdömet skrevs 28 september 2021 från mobil enhet

Ett hemtrevligt mycket rent fräscht hotell med väldigt gästvänlig och kunnig personal.
Vi hade två rum där det ena var ett dubbelrum Classic och det andra ett deluxerum.
Båda var väldigt trevliga och allt vi behövde fanns på rummen. De Luxe rummet var stort och ljust med en stor sittnöbel. Härliga tvålar och hygienprodukter i duschrummen. Frukosten var väldig fräsch och där fanns allt vi önskade. Rent och snyggt på hela hotellet. Vi valde bort städning då vi inte tyckte det behövdes. Däremot kunde vj hämta handdukar och toapapper i receptionen.om vi behövde.
Dock erbjuds städning av rummen varje dag om man vill ha det.
Tack för en trevlig vistelse.
Vi kommer gärna tillbaka

Datum för vistelsen: september 2021
1  Tack Evabritt120
Omdömet skrevs 21 juli 2021 från mobil enhet

Centralt men lugnt läge i Visby. Receptionisten/portieren gjorde verkligen sitt bästa för att ge oss en bra hotellupplevelse. Vi hade dock önskat att det funnits en fläkt eftersom det varma vädret gjorde rummet mycket varmt. Det lilla takfönstret gav inte mycket möjlighet frisk luft i rummet.
Mycket god och fräsch frukost med bra glutenfritt bröd, fräscha grönsaker och charkuterier.
Vi kommer mmer gärna tillbaka.

Datum för vistelsen: juli 2021
1  Tack Tussen58