• Restaurang
  • Fri parkering
Clarion Hotel Wisby(Visby)
Rabattmeddelande! 13 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 13 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 188 US$/natt.

Rabattmeddelande! 20 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 20 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 122 US$/natt.

• Fri parkering
Omdömet skrevs 19 juni 2018

Hela resan till Gotland var kanon!
Värdshuset Lindgården var jätte bra, fina rum god mat jättetrevlig personal.
vet inte mer som jag kan skriva, allt var jättebra. många fina barer och restauranger i närheten.

Bodde här: juli 2017
Tack 287birgittam
Frida D, Ägare på Värdshuset Lindgården, svarade på det här omdömetSvarade för 4 veckor sedan

Härligt! Tusen tack för fina ord!

Omdömet skrevs 8 oktober 2017 från mobil enhet

Otroligt vackert innegård och en fantastiskt läge mitt i hjärtat av Visby. Fina nyrenoverade rum, jätte mysigt med en modernt inredning, stort bekväm säng. Wi-fi, TV, Nytt fräscht badrum. "Vattenfall duschen" var med under det bästa i kombination med det fantastiska duschtvål / schampo / balsam som fanns på plats. Man kände sig direkt hemma. Frukost buffé finns 1min bort i nästa hotellet. (Världens bästa våfflor!) vi bad om att kunna checka ut något senare vilket var inget problem. Sånt uppskattar jag väldigt mycket. Som sagt rekommenderas varmt.

Bodde här: oktober 2017, reste som ett par
Tack fraulein b
Omdömet skrevs 16 april 2017 från mobil enhet

Vi hade bokat bord och valde att äta sill och lax buffé till påsklunch. Sillar och lax var ok. Servicen var också bra. Det som drar ner betyget är miljön. Fläckig heltäckningsmatta, sliten 50-tals inredning med märkliga lampor av tygremsor. Kändes inte alls välkomnade. Vi hade förväntat oss samma stil som utsidan ser ut - mysigt och gemytligt. Hade inte valt denna restaurang för vår påsklunch - ville bara äta upp och gå.

Bodde här: april 2017, reste som ett par
Tack Susanne L
Frida D, Ägare på Värdshuset Lindgården, svarade på det här omdömetSvarade 18 april 2017

Hej Susanne! Vad tråkigt att ni hade den uppfattningen om vår restaurang. Vi renoverade hela vår matsal i september 2016. Vi har målat om hela restaurangen, lagt in en ny matta, klätt om alla stolar och köpt in nya svensk tenn lampor samt haft en lampkonstnär som designat våra lampor. Allt är renoverat i den 60-talsmiljö som rimmar med när restaurangen öppnade 1968. Vad tråkigt att ni inte uppskattar detta som så många andra har gjort. Trevligt att ni tyckte att servisen var bra trots allt och att det smakade bra. Vänligen Frida Domnauer

Omdömet skrevs 24 augusti 2016 från mobil enhet

+ fantastisk innergård med mysig servering
+ nyrenoverade rum
+ mitt i stan med närhet till allt

- full insyn i rummen
- mörkt
- allt för dyrt
- ingen frukostservering

Rekommendation: boka rum på övervåningen annars hamnar ni på gatuplan som är relativt mörkt samtidigt som bilarna utanför tydligt hörs när de kör på de gamla kullerstensgatorna.

Bodde här: augusti 2016, reste i arbetet
1  Tack MABE_82
Omdömet skrevs 8 juni 2016

Fina rum, bra service och en mycket mysig miljö. Jag rekomenderar starkt:)
Rummen är ny renoverade och innergården är mycket trevlig. Det samma akn man säga om personalen. Om man måste komma med bil så finns det ett problem. Ingen parkering. Frukosten serveras i Best Western ca. 70 m från Lindgarden

• Bodde här: juni 2016, reste som ett par
Tack Stefan A