Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
e592024
Stockholm, Sverige

Bra hotell till bra pris!

4,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 27 apr. 2024
Bra läge om man vill ut på Gotland, då är det en fördel att bo utanför ringmuren. Samtidigt är Visby innerstad bara fem minuter bort, så det är perfekt.
Datum för vistelsen: april 2024
5,0 av 5 bubblorRenlighet
5,0 av 5 bubblorService
5,0 av 5 bubblorSovkvalitet
Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Ser du något problem med det här omdömet?
2 260 kr
    900 kr
0.1 km från Best Western Solhem Hotel
Visa fler hotell i Visby
Omdömet skrevs 14 september 2023

Hotellet låg mycket centralt i Visby. Superbra frukost. Middagarna helt ok. Buffé var det som serverades till middag
Dåligt utbud i baren om man ville ta något gott att dricka och umgås på kvällen.
Rena och fina rum.

Datum för vistelsen: september 2023
Tack Lenrex2014
Omdömet skrevs 4 augusti 2023 från mobil enhet

Ett hotell med blandade gäster som ligger intill ringmuren.

Stor frukostbuffé. Möjlighet till enklare mikrovärmd middag.

Fräscha rum med städning varje dag. Någon möbel lite avskavd, men rent.

Kostnadsfri parkering för dem som får plats på framsidan. Annars dyr parkering på baksidan med appen Parkster.

Datum för vistelsen: augusti 2023
Tack abcderghijkl
Omdömet skrevs 2 augusti 2023 från mobil enhet

Hotellet som gör det extra för gästerna.
Fantastiskt bemötande, fin frukost, stora rum, bra läge, nära centrum men ändå lugnt ingen störande biltrafik.
Extra tack till Sara som hjälpte oss då vi tappat bort våra nycklar, dom kom tillrätta.
Kan varmt rekommenderas

Datum för vistelsen: juli 2023
Tack Jeanette R
Omdömet skrevs 17 juli 2023 från mobil enhet

Jag och min man bodde på detta hotell två nätter. Rummet var stort och rent. Frukosten var fräsch och riklig. Bra med utrymme i frukostmatsalen, dvs lediga bord. Superbra läge, både nära centrum och hamnpromenad men ändå så avsides att det var lugnt och tyst i omgivningarna. Det enda pyttelilla minuset var att rummet blev rätt varmt men det fanns en portabel fläkt man kunde sätta på. Vi är mycket nöjda med vår vistelse och vill gärna bo här igen.

Datum för vistelsen: juli 2023
Tack 70tuijaj
Omdömet skrevs 22 april 2022 från mobil enhet

Billigt hotell men levde ändå inte upp till våra förväntningar pga en rad brister. Tex: När vi anlände var hotellet obemannat. De stänger receptionen kl 19. Vi hade inte fått någon information om detta trots att vi hade meddelat mycket sen incheckning vid midnatt. Det fanns kodlås men vi hade ingen kod. Det fanns ett telefonnummer man skulle ringa om det var stängt men inget svar. Som tur var kom en annan gäst som hade fått en instruktion för incheckning med bl.a. koden till låset. Då kom även vi in. Dagen efter slutade det elektroniska rumslåset fungera och personalen kunde inte öppna. Det slutade med att vi fick byta rum. Rummen hade lågt tryck i duschen och saknade ventilation. Gott om plats för tre personer i båda rummen. Personalen var i det närmaste osynlig och hälsade inte heller varken i frukostmatsal eller i korridorerna om man möttes. Riklig och god frukost med stort urval som ingick i priset. Gratis parkering utanför hotellet och läget nära ringmuren är bra.

Datum för vistelsen: april 2022
1  Tack VaneRes