Ingen förskottsbetalning krävs
Agoda.com
Expedia.com82 US$
ZenHotels.com85 US$
Omdömet skrevs 8 september 2021

Ett hotell som hade allt vi behövde. Kylskåp, vattenkokare, kaffepulver så man fick sitt morgonkaffe i lugn och ro innan man gick ner till frukosten. En stor underbar terass med eftermiddagssol. Lugnt och fint läge nära ringmuren.

Datum för vistelsen: september 2021
Tack kjell707
Omdömet skrevs 28 augusti 2021

Hotellet har ett mycket bra och lugnt läge precis utanför muren. Vi bokade ett rum med balkong och på balkongen är det kvällssol. Mysigt att sitta för att sammanfatta dagens äventyr. Rummet vi bodde i var rymligt, sängen bekväm och badrummet var fräscht. Lugnt på natten. Frukosten var bra men det var väldigt många som åt samtidigt eftersom flera bussresor hade sin bas på hotellet. Coronasäkert?
Trevlig personal. Lätt att parkera bilen.
Hotellet är slitet men trivsamt. Rekommenderas.

1  Tack KerstinEskilstuna
Omdömet skrevs 15 augusti 2021

Vi blev glatt överraskade då vi fick stort familjerum fast vi beställt dubbelrum m extrasäng. Rummet var bra o omtänksamt ordnat. Lampor äver alla sängar, riktbar TV och en dusch som inte läckte, fikamöjlighet o en fläkt i rummet. Fin frukost för alla behov allt från sill till chiapudding. Gratis parkeringsmöjlighet mitt i semestertider. Helnöjda

Tack blits61
Omdömet skrevs 7 augusti 2021

Ett Ok hotel, något slitet, speciellt i korridorerna. Trevlig personal och bra frukost. Bra läge i Visby, precis utanför stadsmuren. Dåligt vattentryck i duschen. Fick byta rum efter första natten, då vissa saker inte fungerade.

• Restyp: Reste ensam
Tack Piret D
Omdömet skrevs 13 juli 2021

Kanonläge, KANONfrukost och så trevlig personal. Vi fick smidigt låna strykbräda och strykjärn, vi hyrde väldigt bekväma cyklar och vi sov i fantastiskt sköna sängar. Det blir definitivt detta hotell igen nästa Gotlandsresa.

Datum för vistelsen: juli 2021
Tack denisewasterlund