Ingen förskottsbetalning krävs
Agoda.com
Priceline76 US$
ZenHotels.com85 US$
Omdömet skrevs 15 augusti 2021

Vi blev glatt överraskade då vi fick stort familjerum fast vi beställt dubbelrum m extrasäng. Rummet var bra o omtänksamt ordnat. Lampor äver alla sängar, riktbar TV och en dusch som inte läckte, fikamöjlighet o en fläkt i rummet. Fin frukost för alla behov allt från sill till chiapudding. Gratis parkeringsmöjlighet mitt i semestertider. Helnöjda

Datum för vistelsen: augusti 2021
Tack blits61
Omdömet skrevs 7 augusti 2021

Ett Ok hotel, något slitet, speciellt i korridorerna. Trevlig personal och bra frukost. Bra läge i Visby, precis utanför stadsmuren. Dåligt vattentryck i duschen. Fick byta rum efter första natten, då vissa saker inte fungerade.

Datum för vistelsen: augusti 2021
  • Restyp: Reste ensam
Tack Piret D
Omdömet skrevs 13 juli 2021

Kanonläge, KANONfrukost och så trevlig personal. Vi fick smidigt låna strykbräda och strykjärn, vi hyrde väldigt bekväma cyklar och vi sov i fantastiskt sköna sängar. Det blir definitivt detta hotell igen nästa Gotlandsresa.

Datum för vistelsen: juli 2021
Tack denisewasterlund
Omdömet skrevs 13 juli 2021

Rummens standard var som ett vandrarhem. Slitet, äldre inredning, oinspirerat och inte välstädat. Absolut inte prisvärt. TV var trasig, rummet var mycket varmt och det bullrande från färjorna nattetid. Läget och frukosten var dock bra!

Datum för vistelsen: juli 2021
Tack M1959OKinfo
Omdömet skrevs 24 juni 2021

Trivsamt boende precis utanför muren. Bra promenadavstånd till det mesta. Trevlig personal. Rummet var ganska ordinärt. Bra frukost med möjlighet att äta både inne och ute. Lätt att parkera utanför hotellet (åtminstone innan värsta högsäsongen). Trädgård och gemensam balkong för att koppla av en stund på hotellet.

Datum för vistelsen: juni 2021
2  Tack HansHbg_Sverige