• Restaurang
  • Fri parkering
Rabattmeddelande! 20 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 20 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 120 US$/natt.

Clarion Hotel Wisby(Visby)
  • Fri parkering
Omdömet skrevs 13 maj 2018

Hotellet låg bra till strax utanför ringmuren. Det va ett mysigt och härlig tystnad i rummet. Servicen va bra, från receptionen och frukost personalen Vi hade en fantastisk och skön vistelse här på Gotland

• Bodde här: maj 2018, reste med vänner
Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack madtilemo
Omdömet skrevs 9 maj 2018 från mobil enhet

Ett bra hotell med god service, fint rum, välstädat och lugnt läge alldeles utanför ringmuren i gamla visby. Frukostbuffén var väldigt bra och fräsch. Jag rekommenderar varmt det här hotellet om man söker lugn men ändå gångavstånd till det gamla visby.

Bodde här: maj 2018, reste som ett par
Tack 629jeanetteh
BEST WESTERN So... S, Front Office Manager på Best Western Solhem Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 11 maj 2018

Tack för din fina recension, det värmer! Roligt att läsa att ni haft en underbar vistelse. vi hoppas att vi snart ses igen!
Varmt välkomna tillbaka.

Omdömet skrevs 3 maj 2018

Mycket bra 3-stjärnigt boende med ett mycket bra läge intill Visby ringmur. Lugn, familjär stämning på hotellet. Personalen är dedikerad med en vänlig och professionell inställning till sitt arbete och till husets gäster.

• Bodde här: april 2018, reste som ett par
Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack aretomresor
BEST WESTERN So... S, Front Office Manager på Best Western Solhem Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 9 maj 2018

Tack Torbjörn för din recension! Vi uppskattar dina fina ord.
Du är varmt välkommen tillbaka och vi hoppas du snart kommer till oss igen.

Med vänlig hälsning
Louise Nilsson
Front Office Manager

Omdömet skrevs 29 april 2018 från mobil enhet

Bra hotell som ligger precis utanför ringmuren. Nära till färjeterminalen.
Rummet var trevligt och passade oss bra. Det fanns litet kylskåp, micro, kokplatta och vattenkokare på rummet, stort plus!
Frukosten var bra, inget speciellt men allt som man ville ha.
Väldigt trevlig personal! Bra bemötande vid alla våra frågor och funderingar.
Möjlighet att lämna väskorna gratis efter utcheckning, mycket bra för oss som hade några timmar tills färjan skulle gå.

Bodde här: april 2018, reste som ett par
Tack Malin W
BEST WESTERN So... S, Front Office Manager på Best Western Solhem Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 30 april 2018

Tack för din recension Malin!
Trevligt att höra att ni haft en härlig vistelse hos oss. Vi hoppas att ni snart kommer till oss igen!
Varmt välkomna tillbaka!

Omdömet skrevs 22 april 2018

mycket trevlig personal som tog emot oss, rummen är helt OK, med sköna sängar, det enda som var lite irreterande var fläktsystemet som vibrerade så att en tavla hoppade med, vi kanske bodde nära fläktrummet (rum 420) inget som störde direkt.

Tips för att välja rum: välj ett rum högt upp o mot hamnen
  • Bodde här: april 2018, reste med familjen
Tack curtandersj