“Grymt gott och väldigt trevlig personal!”
Omdöme om Meat In Bread

Meat In Bread
Rankad som nr 9 av 150 Restauranger i Visby

Vilken smakupplevelse, ett koncept som tog kebaben till en ny nivå. Köttet, vi åt både kalven och kycklingen som båda var grymma, tillsammans med de goda grönsakerna och såserna i ett bröd som var fantastiskt gav de oss en riktigt bra måltid. En härlig överraskning när man hamnar på ett ställe man inte tänkt sig och får äta något så här gott och får så fin service av personalen. Kommer tillbaka nästa gång vi är i Visby, ingen tvekan!

1  Tack BoardingPass736716

Bra bemötande när vi frågade om de fanns bord, ännu bättre service vid bordet. Döner-kebab inspirerad mat med stora portioner.
Rekommenderas starkt

Tack Linus H
Omdömet skrevs 14 augusti 2021 från mobil enhet

Vi var 3 st här och alla tog kebab i bröd. En tog kyckling och 2 kalv. Alla var överens om att detta var den bästa kebab vi ätit. Brödet var magiskt och köttet saftigt.
Gillar man kebab så ska man absolut testa detta ställe.

Tack JerryL1797
Omdömet skrevs 13 augusti 2021 från mobil enhet

Fantastiskt god kyckling i bröd. Slår en kebab vilken dag som helst. Mycke mat och trevlig personal! Vi var ett sällskap på 8 personer som valde lite olika rätter. Alla nöjda

Tack GoPlaces13595028661
Omdömet skrevs 13 augusti 2021

Den godaste "kebab"jag ätit! Så fräscht och gott. brödet var så gott!
Mycket trevligt bemötande..................... ..

Tack B357UWlisab

Resenärer som tittade på Meat In Bread tittade också på

Besökt Meat In Bread? Berätta vad du tyckte!