“Måste testas”
Omdöme om Meat In Bread

Meat In Bread
Rankad som nr 9 av 150 Restauranger i Visby
Omdömet skrevs 14 augusti 2021 från mobil enhet

Vi var 3 st här och alla tog kebab i bröd. En tog kyckling och 2 kalv. Alla var överens om att detta var den bästa kebab vi ätit. Brödet var magiskt och köttet saftigt.
Gillar man kebab så ska man absolut testa detta ställe.

Tack JerryL1797

Omdömet skrevs 13 augusti 2021 från mobil enhet

Fantastiskt god kyckling i bröd. Slår en kebab vilken dag som helst. Mycke mat och trevlig personal! Vi var ett sällskap på 8 personer som valde lite olika rätter. Alla nöjda

Tack GoPlaces13595028661
Omdömet skrevs 13 augusti 2021

Den godaste "kebab"jag ätit! Så fräscht och gott. brödet var så gott!
Mycket trevligt bemötande..................... ..

Tack B357UWlisab
Omdömet skrevs 11 augusti 2021 från mobil enhet

Riktigt gott och trevlig personal. Annorlunda mat som borde testas av alla, inte minst av kebabälskare. Kände oss välbemötta.

Tack HannaBOlsson
Omdömet skrevs 8 augusti 2021 från mobil enhet

Riktigt fin kalv in bread den får 5/5

Åt upp hela utan problem den va så god med alla tillbehör, perfekt.

Sambon beställde en surdegspizza hon va väldigt nöjd med smakerna också men tyckte att det va lite för mycket ost på.

Personalen supertrevliga,

Tack Kalle6610

Resenärer som tittade på Meat In Bread tittade också på

Besökt Meat In Bread? Berätta vad du tyckte!