Trip.com
Travelocity124 US$
CheapTickets124 US$
Hurb138 US$
Omdömet skrevs 8 september 2021

Allt var kanon utom just frukosten! Ett flertal frukostar vill man ej återuppleva är väl betyget på dessa. Man hade ju bokat frukosttid då borde det funnit plats att sitta på !! Så bokad frukosttid OCH då även bokat bord VISST eller hur??!!

Datum för vistelsen: september 2021
Tack Daydream04063225543
Viktoria Andersson, Hotelldirektör på Clarion Hotel Wisby, svarade på det här omdömetSvarade 9 september 2021

Tack för din feedback!
Självklart ska det vara så, jag beklagar att det krockar och att vissa gäster kommit utanför sin bokade tid.
Hoppas att ni i övrigt har haft en fin visit i Visby och hos oss på Clarion.

Varma hälsningar

Omdömet skrevs 31 augusti 2021

Härligt bemötande och ett hotell med historia. Nära till sevärdheter i Visby. Svårt att få parkering i närheten till hotellet utan att vara dyrt. Frukost på hotellet var mycket bra. Det fanns allt man kunde önska sig.

• Restyp: Reste ensam
Tack evert730
Viktoria Andersson, Hotelldirektör på Clarion Hotel Wisby, svarade på det här omdömetSvarade för 2 veckor sedan

Stort tack för din review!
Hoppas att ni haft en mysig vistelse i Visby och att vi får glädjen att välkomna er snart igen.

Omdömet skrevs 29 augusti 2021

Hotellet var alldeles utmärkt bra, med ett centralt läge mitt i Visby. Städningen kunde förbättras i entréer och trapphus liksom ankomststädningen i det rum vi hade. Däremot var vädret dåligt, men det kan vi ju inte styra över.

Tack janolofb2019
Viktoria Andersson, Hotelldirektör på Clarion Hotel Wisby, svarade på det här omdömetSvarade 2 september 2021

Hej Jan-Olof,

Tack för att du tog dig tid att skriva en review efter er vistelse hos oss. Vi önskar verkligen att du som gäst skall vara riktigt nöjd med vårt hotell, allra helst vår service! Vi jobbar varje dag med att förbättra oss och dina synpunkter är ovärderliga för oss i det arbetet, stort tack för din feedback.

Hör gärna av dig till oss på cl.wisby@choice.se om ni önskar följa upp er feedback ytterligare.

Önskar dig en fin höst och hoppas att vi får välkomna er igen!

Varma hälsningar,

Omdömet skrevs 27 augusti 2021

Så vacker byggnad !
Ett hundvänligt hotell på riktigt. Hunden fick även vara i den vackra baren.
Stora klassiska rum med allt man behöver och bra frukost.
Läget är perfekt i mysiga Visby. Så centralt men ändå tyst och lungt.
Snabb och proffsig service !

Tack Karin652013

Wow, full pott! Stort tack för fin review, härligt att höra att ni haft det bra hos oss.
Hoppas att vi får välkomna er snart igen!

Omdömet skrevs 25 augusti 2021 från mobil enhet

Jag har bott på ganska många hotell i världen och i Sverige, men har aldrig sett maken till ett så ostädat hotell! Dammråttor, spindelväv och mögel... Vi bad om extra städning, men inte ens då blev speglarna putsade eller dammluddet på lampskärmar borttaget. För att inte tala om möglet i kylskåpet eller i kakelfogarna i duschen! Detta var tyvärr ett genomgående tema i hela hotellet. En rejäl storstädning behövs verkligen!!

Rumstips: Hotellet har ett bra läge, nära till allmänna parkeringar som är gratis nattetid.
Tack Marie L

Hej Marie,

Så tråkigt att läsa om er upplevelse, hade gärna velat ha lite mer information om vilket rum ni bott på så vi kan följa upp detta pronto! Vi har precis återgått till att "stannastäda" rum under vistelsen, en av åtgärderna som infördes under pandemin är att vi endast städat rummen vid avresa vilket gjort det svårt att hinna emellan - framförallt hos oss som haft i princip 100% beläggning sedan i juni (!) efter en rekordsommar på ön. Vi jobbar på för fullt med att komma ikapp och det är otroligt värdefullt med feedback för att kunna styra vår städavdelnings prioriteringar.

Ta gärna kontakt via receptionen, så jag kan följa upp detta samt se på en kompensation för det inträffade.

Ser fram emot din återkoppling!