Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Booking.com118 US$
Tripadvisor117 US$
Priceline
eDreams118 US$
Hurb129 US$
Omdömet skrevs 25 augusti 2021 från mobil enhet

Jag har bott på ganska många hotell i världen och i Sverige, men har aldrig sett maken till ett så ostädat hotell! Dammråttor, spindelväv och mögel... Vi bad om extra städning, men inte ens då blev speglarna putsade eller dammluddet på lampskärmar borttaget. För att inte tala om möglet i kylskåpet eller i kakelfogarna i duschen! Detta var tyvärr ett genomgående tema i hela hotellet. En rejäl storstädning behövs verkligen!!

Rumstips: Hotellet har ett bra läge, nära till allmänna parkeringar som är gratis nattetid.
Tack Marie L
Viktoria Andersson, Hotelldirektör på Clarion Hotel Wisby, svarade på det här omdömetSvarade 2 september 2021

Hej Marie,

Så tråkigt att läsa om er upplevelse, hade gärna velat ha lite mer information om vilket rum ni bott på så vi kan följa upp detta pronto! Vi har precis återgått till att "stannastäda" rum under vistelsen, en av åtgärderna som infördes under pandemin är att vi endast städat rummen vid avresa vilket gjort det svårt att hinna emellan - framförallt hos oss som haft i princip 100% beläggning sedan i juni (!) efter en rekordsommar på ön. Vi jobbar på för fullt med att komma ikapp och det är otroligt värdefullt med feedback för att kunna styra vår städavdelnings prioriteringar.

Ta gärna kontakt via receptionen, så jag kan följa upp detta samt se på en kompensation för det inträffade.

Ser fram emot din återkoppling!

Hälsningar

Omdömet skrevs 25 augusti 2021 från mobil enhet

Aldrig bott på ett så dammigt hotell i Sverige! Vi fick begära extra städning av rummet men hotellet i stort är i behov av en storstädning. Damm, fingeravtryck och spindelväv mest överallt Vi såg inte frukostpersonalen torka av borden mellan gästerna och många stolsdynor var fläckiga. Ok frukost men trist att man serverar kalla ägg klockan 6 på morgonen och trötta, torra morötter t.ex.
Personalen trevlig men bryr sig inte. Vi påpekade brister vid flera tillfällen men inget hände. De kanske tycker att spindelväv, smulor och damm tillhör charmen. Vårt rum var ganska slitet med mögel i kylskåp och kakelfogar. Speglarna i badrummet var ej putsade när vi kom och blev ej putsade när vi fick städning heller så städ-kunskapen hos personalen är låg.

Rumstips: Boka inte parkering på hotellet. Gratis att parkera 3 min därifrån mellan 16-09
1  Tack 611charlottep

Hej Charlotte,

Tack för att du tog dig tid att skriva en review efter er vistelse hos oss. Vi önskar verkligen att du som gäst skall vara riktigt nöjd med din vistelse hos oss, särskilt servicen!

Jag beklagar att vi inte riktigt levt upp till era förväntningar inför er vistelse hos oss.

Din feedback är noterad och vidarebefordrad till respektive avdelningsansvarig, som får följa upp det i sina rutiner och med sitt team. Det var mycket bra åsikter och återkoppling på din vistelse som vi ska ta till oss och arbeta med, tack för att du hjälper oss bli bättre!

Hör gärna av dig till oss på cl.wisby@choice.se om ni önskar följa upp er feedback ytterligare.

Återigen, tusen tack för dina kommentarer och på återseende!

Omdömet skrevs 24 augusti 2021

Centralt läge och prisvärt hotell. Bra hotellfrukost och inte så mycket folk vilket gjorde att det kändes säkert map Covid-19. Frukostpersonal gick och plockade hela tiden och maten var fräsch. Rekommenderar både som par och familj. Närliggande allmän parkering för 70 kr/dygn (nedanför biblioteket).

Datum för vistelsen: augusti 2021
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack Marie S

Hej Marie,

Tack för att du tog dig tid att skriva en review efter er vistelse hos oss. Vi önskar verkligen att du som gäst skall vara riktigt nöjd med vårt hotell, allra helst vår service! Vi jobbar varje dag med att förbättra oss och dina synpunkter är ovärderliga för oss i det arbetet, stort tack för din feedback.

Omdömet skrevs 24 augusti 2021 från mobil enhet

Det här är ett mycket bra centralt hotell med mycket bra service. Rummen är sköna, men lite små. Det var bra städat och rent och fint. Lobbyn är otroligt mysig och trevlig. Ett minus är bara att kaffet som serveras där aldrig var riktigt varmt. Frukosten är mycket bra med mycket att välja på. En natt ingick trerätters-middag i restaurangen bredvid och den var mycket god. Det här är ett väldigt bra hotell som rekommenderas!

2  Tack fitzbenedict

Hej Benedict,

Omdömet skrevs 16 augusti 2021

+Läget- Hotellet ligger mitt i Visby. Promenadavstånd till allt i innerstaden.
+Frukosten- Stort utbud och mycket gott.
+Utsikten- Vi hade mycket fin utsikt över havet från vårt hotellrum.

-Parkeringsplats ingick bara första natten vilket vi inte förstod förrän precis innan vistelsen. Hade behövt framgå tydligare.
-Det fanns 3 olika frukostrum. Känns som att borden där man tar frukosten hade kunnat placeras bättre då det blev trångt på vissa ställen och man fick stå och vänta i en evighet på det man ville ha.
- Spadelen var egentligen bara en pool och omklädningsrum med bastu och dusch. Väldigt otydligt hur man skulle köa för att få en plats till spaat som bara släppte in folk en gång i timmen.

Rumstips: Välj ett rum lite högre upp i huset
2  Tack Rebecka H

Hej Rebecka,