Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Tripadvisor117 US$
Priceline118 US$
eDreams118 US$
ZenHotels.com128 US$
Omdömet skrevs 24 augusti 2021

Centralt läge och prisvärt hotell. Bra hotellfrukost och inte så mycket folk vilket gjorde att det kändes säkert map Covid-19. Frukostpersonal gick och plockade hela tiden och maten var fräsch. Rekommenderar både som par och familj. Närliggande allmän parkering för 70 kr/dygn (nedanför biblioteket).

Tack Marie S
Viktoria Andersson, Hotelldirektör på Clarion Hotel Wisby, svarade på det här omdömetSvarade 2 september 2021

Hej Marie,

Tack för att du tog dig tid att skriva en review efter er vistelse hos oss. Vi önskar verkligen att du som gäst skall vara riktigt nöjd med vårt hotell, allra helst vår service! Vi jobbar varje dag med att förbättra oss och dina synpunkter är ovärderliga för oss i det arbetet, stort tack för din feedback.

Hör gärna av dig till oss på cl.wisby@choice.se om ni önskar följa upp er feedback ytterligare.

Omdömet skrevs 24 augusti 2021 från mobil enhet

Det här är ett mycket bra centralt hotell med mycket bra service. Rummen är sköna, men lite små. Det var bra städat och rent och fint. Lobbyn är otroligt mysig och trevlig. Ett minus är bara att kaffet som serveras där aldrig var riktigt varmt. Frukosten är mycket bra med mycket att välja på. En natt ingick trerätters-middag i restaurangen bredvid och den var mycket god. Det här är ett väldigt bra hotell som rekommenderas!

2  Tack fitzbenedict

Hej Benedict,

Omdömet skrevs 16 augusti 2021

+Läget- Hotellet ligger mitt i Visby. Promenadavstånd till allt i innerstaden.
+Frukosten- Stort utbud och mycket gott.
+Utsikten- Vi hade mycket fin utsikt över havet från vårt hotellrum.

-Parkeringsplats ingick bara första natten vilket vi inte förstod förrän precis innan vistelsen. Hade behövt framgå tydligare.
-Det fanns 3 olika frukostrum. Känns som att borden där man tar frukosten hade kunnat placeras bättre då det blev trångt på vissa ställen och man fick stå och vänta i en evighet på det man ville ha.
- Spadelen var egentligen bara en pool och omklädningsrum med bastu och dusch. Väldigt otydligt hur man skulle köa för att få en plats till spaat som bara släppte in folk en gång i timmen.

Rumstips: Välj ett rum lite högre upp i huset
2  Tack Rebecka H

Hej Rebecka,

Omdömet skrevs 16 augusti 2021

Hotellet ligger väldigt centralt och bra, trevlig lobby och bar (vinterträdgården). Vårt rum (svit 565) var trevligt, rummen var bra storlek (både badrum, sovrum och vardagsrum), städningen var bra. Väldigt fin utsikt utöver hamnen och Östersjön (solnedgången direkt från rummet). Bra frukost som var konsekvent varje dag. Vi bodde här 8 nätter, och hotellet är uppdelat i olika byggnader, som är sammanbyggda så man behöver inte gå ut för att gå mellan byggnaderna. Personalen var i stort bra och hjälpsamma, om än något ojämna i hanteringen. Men vi kommer bo här igen, då vi tror på att det kan bara bli bättre. Vi rekommenderar hotellet i stort och för sitt läge!

2  Tack bmh72

Stort tack för att du tog dig tid att skriva en review efter er vistelse hos oss. Vi önskar verkligen att du som gäst skall vara riktigt nöjd med vårt hotell, allra helst vår service! Vi jobbar varje dag med att förbättra oss och dina synpunkter är ovärderliga för oss i det arbetet, stort tack för din feedback.

Omdömet skrevs 15 augusti 2021

När vi kom fick vi vänta på rummet 1,5 timma. Relaxen skulle inte vara till för barn efter kl 14 men det var barn som hoppade och skrek kl 17. Hittade trasiga prylar från tidigare gäst under sängen, där låg även tjockt med damm. Trasig lampa när man kom in. Vad att detta skulle åtgärdas. När vi kom tillbaka på kvällen står våran dörr till rummet öppen, personalen har inte sett till att den har gått igen helt. Hårda osköna sängar och trasiga heltäckningsmattor i korridorerna gör att jag tycker att 3000kr per natt är riktigt illa. Lägger man på till dubbla priser under medeltidsveckan så får man även öka standarden.

Tack lindhaappelskog

Hej Linda,

Jag är ledsen att läsa om städningen av ert rum, så ska det såklart inte vara. Dina synpunkter är noterade och vidarebefordrade till vår husfru, som har följt upp detta med berörd personal.

Hör gärna av dig till oss på cl.wisby@choice.se om vi på något sätt kan kompensera er för det som skett.

Tack snälla för att du tog dig tid och skrev till oss och för att du hjälper oss bli bättre! Jag hoppas vi ska få lov till att träffa dig fler gånger trots din senaste upplevelse.

Hälsningar
Hotelldirkektör