Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Travelocity150 US$
Orbitz.com150 US$
CheapTickets150 US$
Tripadvisor150 US$
ZenHotels.com172 US$
Omdömet skrevs 15 augusti 2021

När vi kom fick vi vänta på rummet 1,5 timma. Relaxen skulle inte vara till för barn efter kl 14 men det var barn som hoppade och skrek kl 17. Hittade trasiga prylar från tidigare gäst under sängen, där låg även tjockt med damm. Trasig lampa när man kom in. Vad att detta skulle åtgärdas. När vi kom tillbaka på kvällen står våran dörr till rummet öppen, personalen har inte sett till att den har gått igen helt. Hårda osköna sängar och trasiga heltäckningsmattor i korridorerna gör att jag tycker att 3000kr per natt är riktigt illa. Lägger man på till dubbla priser under medeltidsveckan så får man även öka standarden.

Tack lindhaappelskog
Viktoria Andersson, Hotelldirektör på Clarion Hotel Wisby, svarade på det här omdömetSvarade för 2 veckor sedan

Hej Linda,

Jag är ledsen att läsa om städningen av ert rum, så ska det såklart inte vara. Dina synpunkter är noterade och vidarebefordrade till vår husfru, som har följt upp detta med berörd personal.

Hör gärna av dig till oss på cl.wisby@choice.se om vi på något sätt kan kompensera er för det som skett.

Tack snälla för att du tog dig tid och skrev till oss och för att du hjälper oss bli bättre! Jag hoppas vi ska få lov till att träffa dig fler gånger trots din senaste upplevelse.

Hälsningar
Hotelldirkektör

Omdömet skrevs 15 augusti 2021

Vi hade ett familjerum för 5 pers. Rummet var stort med två sovrum två toaletter. Bra tillgänglighet man kunde bara parkera bilen och gå 50m till rummet. Efter en dag så hittade man bra väg allternativ till hotellet så att man slapp köra genom dom trånga gatorna inne i innerstadens centrum. Vi bodde 4nätter. Kommer bo här igen om jag ska till Visby och bo på hotell.

Tack cubakungen

Stort tack för din recension och feedback! Så härligt att höra att ni haft en fin vistelse hos oss och att Visby visat upp sig från sin bästa sida.

Jag hoppas vi får möjlighet att välkomna er på hotellet igen snart!

Vänliga hälsningar,

Omdömet skrevs 14 augusti 2021 från mobil enhet

Fantastisk frukostbuffé, bra läge, trevlig personal och fina men små rum. Städningen i rummet si så där, kakelfogar svarta och mycket damm, papper under sängen. Gav tyvärr ett äckligt intryck
Poolen fin men kalla det spa, nja det tycker är att ta i.

Tack suswik

Hej Sus,
Tusen tack för att du tagit dig tid till att skriva om din upplevelse hos oss.
Så härligt att höra att ni gillade frukosten, läget och framförallt personalens service!

Jag är ledsen att vi inte levt upp till dina förväntningar vad gäller städningen, så ska det såklart inte vara. Dina kommentarer kommer jag ta vidare till vår Style Manager som får följa upp detta med sitt team. Vi jobbar varje dag med att förbättra oss och dina synpunkter är ovärderliga för oss i det arbetet.

Hoppas vi får välkomna dig snart igen!

Varma hälsningar,
Hotelldirektör

Omdömet skrevs 10 augusti 2021 från mobil enhet

Centralt och bra läge, fina, tysta, luftkonditionerade rum, god frukost. Lång kö i receptionen oftast.
Borde funnits ett system att boka in badtid, fick endast vara 15 pers i spa:et samtidigt, med reservation för att tiden släpps om du inte är där 10 min innan.

Datum för vistelsen: juli 2021
Tack hel_nr2021

Hej!

Tack för att du tog dig tid att skriva en review efter er vistelse hos oss. Vi önskar verkligen att du som gäst skall vara riktigt nöjd med vårt hotell, allra helst vår service! Vi jobbar varje dag med att förbättra oss och dina synpunkter är ovärderliga för oss i det arbetet, stort tack för din feedback.

Hoppas att vi får välkomna er igen!

Varma hälsningar,
Hotelldirektör

Omdömet skrevs 2 augusti 2021

Centralt läge mitt i Visby, Supertrevlig personal. Köp parkeringsplats av hotellet för det är svårt att hitta någon i närheten. Frukost är mer standard. Det är en del trappor, så är man rullstolsbunden eller liknande är detta hotel nog inte ett altenativ.

Datum för vistelsen: juli 2021
Tack ronneyb2016
Viktoria Andersson, Hotelldirektör på Clarion Hotel Wisby, svarade på det här omdömetSvarade 3 augusti 2021

Hej Ronney,
Stort tack för din review!
Hoppas att ni haft en mysig semester och att vi får glädjen att välkomna er snart igen.

Hälsningar