Travelocity123 US$
CheapTickets123 US$
Hurb136 US$
Omdömet skrevs 15 augusti 2021

Vi hade ett familjerum för 5 pers. Rummet var stort med två sovrum två toaletter. Bra tillgänglighet man kunde bara parkera bilen och gå 50m till rummet. Efter en dag så hittade man bra väg allternativ till hotellet så att man slapp köra genom dom trånga gatorna inne i innerstadens centrum. Vi bodde 4nätter. Kommer bo här igen om jag ska till Visby och bo på hotell.

Datum för vistelsen: augusti 2021
Tack cubakungen
Viktoria Andersson, Hotelldirektör på Clarion Hotel Wisby, svarade på det här omdömetSvarade för 3 veckor sedan

Stort tack för din recension och feedback! Så härligt att höra att ni haft en fin vistelse hos oss och att Visby visat upp sig från sin bästa sida.

Jag hoppas vi får möjlighet att välkomna er på hotellet igen snart!

Vänliga hälsningar,

Omdömet skrevs 14 augusti 2021 från mobil enhet

Fantastisk frukostbuffé, bra läge, trevlig personal och fina men små rum. Städningen i rummet si så där, kakelfogar svarta och mycket damm, papper under sängen. Gav tyvärr ett äckligt intryck
Poolen fin men kalla det spa, nja det tycker är att ta i.

Datum för vistelsen: augusti 2021
Tack suswik

Hej Sus,
Tusen tack för att du tagit dig tid till att skriva om din upplevelse hos oss.
Så härligt att höra att ni gillade frukosten, läget och framförallt personalens service!

Jag är ledsen att vi inte levt upp till dina förväntningar vad gäller städningen, så ska det såklart inte vara. Dina kommentarer kommer jag ta vidare till vår Style Manager som får följa upp detta med sitt team. Vi jobbar varje dag med att förbättra oss och dina synpunkter är ovärderliga för oss i det arbetet.

Hoppas vi får välkomna dig snart igen!

Varma hälsningar,
Hotelldirektör

Omdömet skrevs 10 augusti 2021 från mobil enhet

Centralt och bra läge, fina, tysta, luftkonditionerade rum, god frukost. Lång kö i receptionen oftast.
Borde funnits ett system att boka in badtid, fick endast vara 15 pers i spa:et samtidigt, med reservation för att tiden släpps om du inte är där 10 min innan.

Tack hel_nr2021

Hej!

Tack för att du tog dig tid att skriva en review efter er vistelse hos oss. Vi önskar verkligen att du som gäst skall vara riktigt nöjd med vårt hotell, allra helst vår service! Vi jobbar varje dag med att förbättra oss och dina synpunkter är ovärderliga för oss i det arbetet, stort tack för din feedback.

Hoppas att vi får välkomna er igen!

Varma hälsningar,
Hotelldirektör

Omdömet skrevs 2 augusti 2021

Centralt läge mitt i Visby, Supertrevlig personal. Köp parkeringsplats av hotellet för det är svårt att hitta någon i närheten. Frukost är mer standard. Det är en del trappor, så är man rullstolsbunden eller liknande är detta hotel nog inte ett altenativ.

Tack ronneyb2016
Viktoria Andersson, Hotelldirektör på Clarion Hotel Wisby, svarade på det här omdömetSvarade 3 augusti 2021

Hej Ronney,
Stort tack för din review!
Hoppas att ni haft en mysig semester och att vi får glädjen att välkomna er snart igen.

Hälsningar

Omdömet skrevs 1 augusti 2021

- minus
Vi fick invänta rummet i ca 30 minuter efter incheckningstiden. Detta händer väldigt ofta numera, trist. Tur vi inte hade en tid att passa.

Halvdålig städning, tandkrämsrester kvar i badrummet, hår på duschslangen,

Trängsel vid frukostbuffén trots bra info

+ Plus
Kuddar
Frukostbuffé (som alltid)
Personalen i receptionen som verkligen hjälpte till i stressen.

Tack 244maya_

Stort tack Maya för din review!
Uppskattar dina kommentarer, ska ta det vidare i organisationen, både + och - .

Hälsningar