Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Travelocity124 US$
CheapTickets124 US$
Orbitz.com124 US$
FindHotel124 US$
ZenHotels.com135 US$
Omdömet skrevs 10 augusti 2021 från mobil enhet

Centralt och bra läge, fina, tysta, luftkonditionerade rum, god frukost. Lång kö i receptionen oftast.
Borde funnits ett system att boka in badtid, fick endast vara 15 pers i spa:et samtidigt, med reservation för att tiden släpps om du inte är där 10 min innan.

Tack hel_nr2021
Viktoria Andersson, Hotelldirektör på Clarion Hotel Wisby, svarade på det här omdömetSvarade 2 september 2021

Hej!

Tack för att du tog dig tid att skriva en review efter er vistelse hos oss. Vi önskar verkligen att du som gäst skall vara riktigt nöjd med vårt hotell, allra helst vår service! Vi jobbar varje dag med att förbättra oss och dina synpunkter är ovärderliga för oss i det arbetet, stort tack för din feedback.

Hoppas att vi får välkomna er igen!

Varma hälsningar,
Hotelldirektör

Omdömet skrevs 2 augusti 2021

Centralt läge mitt i Visby, Supertrevlig personal. Köp parkeringsplats av hotellet för det är svårt att hitta någon i närheten. Frukost är mer standard. Det är en del trappor, så är man rullstolsbunden eller liknande är detta hotel nog inte ett altenativ.

Tack ronneyb2016
Viktoria Andersson, Hotelldirektör på Clarion Hotel Wisby, svarade på det här omdömetSvarade 3 augusti 2021

Hej Ronney,
Stort tack för din review!
Hoppas att ni haft en mysig semester och att vi får glädjen att välkomna er snart igen.

Omdömet skrevs 1 augusti 2021

- minus
Vi fick invänta rummet i ca 30 minuter efter incheckningstiden. Detta händer väldigt ofta numera, trist. Tur vi inte hade en tid att passa.

Halvdålig städning, tandkrämsrester kvar i badrummet, hår på duschslangen,

Trängsel vid frukostbuffén trots bra info

+ Plus
Kuddar
Frukostbuffé (som alltid)
Personalen i receptionen som verkligen hjälpte till i stressen.

Tack 244maya_

Stort tack Maya för din review!
Uppskattar dina kommentarer, ska ta det vidare i organisationen, både + och - .

Omdömet skrevs 29 juli 2021 från mobil enhet

Vi anlände sent fredag kväll. Trevligt bemötande i receptionen, vi fick ett stort och väldigt fint rum. Skötseln var perfekt med tanke på covid 19. God frukost med ett varierat utbud. Hotellet ligger väldigt centralt utan att man märker av något störande ljud

Datum för vistelsen: november 2020
1  Tack jonnys235

Stort tack Jonny för din review!
Kul att höra att ni haft det bra hos oss, framförallt är det kul att läsa om att våra tilltag för att ge en säker vistelse med tanke på pandemin upplevdes bra. Det är viktigt för oss och vi har lagt stor vikt vid att få det bra trots en rekordsommar på Gotland i år.

Omdömet skrevs 28 juli 2021

Tyvärr alldeles för dyrt och numera också ganska charmlöst. Det här en gång en favorit. Man tror man ska få ett bra pris och ett bra rum när man bokar direkt på hotellets hemsida. Tyvärr besviken.
Trevlig personal.

Tack Tomas442021

Hej Tomas,

Tack för att du tog dig tid att skriva en review efter er vistelse hos oss. Vi önskar verkligen att du som gäst skall vara riktigt nöjd med vårt hotell, allra helst vår service! Vi jobbar varje dag med att förbättra oss och dina synpunkter är ovärderliga för oss i det arbetet!

Jag beklagar att vi inte levt upp till förväntningarna denna gång. Efterfrågan på hotellrum och boende i Visby & på Gotland har denna sommar varit rekordhögt, vilket också avspeglar sig på priserna. Kan rekommendera ett besök under vår eller höst när det är lite lägre priser och framförallt lite mer svängrum på restauranger osv.

Återigen, stort tack för din feedback.

Önskar dig en fortsatt fin sommar och hoppas att vi får välkomna er igen!

Varma hälsningar,