Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Travelocity124 US$
CheapTickets124 US$
Orbitz.com124 US$
FindHotel124 US$
ZenHotels.com135 US$
1924 av 1 238 omdömen
Omdömet skrevs 29 juli 2021 från mobil enhet

Vi anlände sent fredag kväll. Trevligt bemötande i receptionen, vi fick ett stort och väldigt fint rum. Skötseln var perfekt med tanke på covid 19. God frukost med ett varierat utbud. Hotellet ligger väldigt centralt utan att man märker av något störande ljud

Datum för vistelsen: november 2020
1  Tack jonnys235
Viktoria Andersson, Hotelldirektör på Clarion Hotel Wisby, svarade på det här omdömetSvarade 3 augusti 2021

Stort tack Jonny för din review!
Kul att höra att ni haft det bra hos oss, framförallt är det kul att läsa om att våra tilltag för att ge en säker vistelse med tanke på pandemin upplevdes bra. Det är viktigt för oss och vi har lagt stor vikt vid att få det bra trots en rekordsommar på Gotland i år.

Hoppas att ni haft en mysig semester och att vi får glädjen att välkomna er snart igen.

Omdömet skrevs 28 juli 2021

Tyvärr alldeles för dyrt och numera också ganska charmlöst. Det här en gång en favorit. Man tror man ska få ett bra pris och ett bra rum när man bokar direkt på hotellets hemsida. Tyvärr besviken.
Trevlig personal.

Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack Tomas442021

Hej Tomas,

Tack för att du tog dig tid att skriva en review efter er vistelse hos oss. Vi önskar verkligen att du som gäst skall vara riktigt nöjd med vårt hotell, allra helst vår service! Vi jobbar varje dag med att förbättra oss och dina synpunkter är ovärderliga för oss i det arbetet!

Jag beklagar att vi inte levt upp till förväntningarna denna gång. Efterfrågan på hotellrum och boende i Visby & på Gotland har denna sommar varit rekordhögt, vilket också avspeglar sig på priserna. Kan rekommendera ett besök under vår eller höst när det är lite lägre priser och framförallt lite mer svängrum på restauranger osv.

Återigen, stort tack för din feedback.

Önskar dig en fortsatt fin sommar och hoppas att vi får välkomna er igen!

Varma hälsningar,

Omdömet skrevs 27 juli 2021

Läget var 100%, nära stan, havet och färjan. Jättetrevlig och hjälpsam personal. Frukosten var god. Ska man klaga på nåt så var de lite tråkigt utbud av bröd, rummet var väldigt litet och trångt och svin varmt men vi fick en fläkt av personalen så de var helt ok! Visby är fantastisk! Kommer definitivt tillbaka och tänker stanna på Clarion igen!

Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack AmyT023
Viktoria Andersson, Hotelldirektör på Clarion Hotel Wisby, svarade på det här omdömetSvarade 28 juli 2021

Wow Amy, full pott! Stort tack för fin review, härligt att höra att ni haft det bra hos oss!
Så kul att personalens service stack ut och att ni uppskattade hotellets perfekta läge mitt i stan! Jag tar dina kommentarer vidare gällande frukostutbudet samt värmen på rummet, tack för att du gör oss uppmärksamma på det!.

Önskar dig en fortsatt fin sommar och hoppas att vi får välkomna er igen!

Omdömet skrevs 27 juli 2021 från mobil enhet

Trevligt hotell med gott bemötande. Vårat Standard Dubbelrum var fint och rent. Inte jättestort men fullt tillräckligt. Utsikt över hamnen. Frukosten var jättebra. Något oflexibelt bokningsystem runt frukosten, förstår att det behövs pga covid 19, men rörigt och oklart. Trevlig hotellbar, bra parkering och jättefint läge.

2  Tack AndersL510

Hej Anders,
Stort tack för din fina utvärdering efter er vistelse hos oss!
Så kul att höra att ni gillade rummet och att städningen var bra, och att ni uppskattade den fina utsikten ut mot Visby Hamn.

Tar dina kommentarer kring frukostbokning vidare till min F&B Manager, det är ett viktigt verktyg för oss för att säkra logistik och flöden på frukost, men det kan alltid finslipas och bli bättre :)

Önskar er en fortsatt fin sommar och varmt välkommen tillbaka till oss!

Hotelldirektör

Omdömet skrevs 26 juli 2021 från mobil enhet

Bedrövlig upplevelse. Bokade hundrum och fick övernatta i ett rum med känsla av inredd städskrubb på bottenvåningen/markplan utan diffuseringen gardiner, trasiga glödlampor och ingen aircon, men dyrare än ett vanligt rum! Antingen var vi tvungna helt dra för dimoutgardinerna så rummet blev helt svart, eller klä om för gatans publik! Så uselt. Sängarna gled i där, kuddarna knaggliga och osköna, och med en 100watts lampa ovanför sängen kändes det som vi fick övernatta i personalens omklädningsrum. Frukosten var inget extra över en traditionell hotellfrukost utan extra piff och omsorg och varje morgon fick vi byta tallrikar då fåglarna stora kajor) invaderade borden. Superäckligt!
Personalen var oengagerad och hjälpte löste inte våra behov.
En hotellvistelse under all kritik både i service, upplevelse och prisklass. Rekomenderar att ni lägger era pengar på ett annat kvalitativt hotell än Clarion Visby. Så missnöjd. Dyrt och dåligt.. OM du bokar hundrummet ( av oss kallat boskapsfållan).

Rumstips: Se till att säkerställa att ni inte får ett rum i markplan så ni behöver byta om inför publik eller i bäckmörker med strålkastare på 100wat
Datum för vistelsen: juni 2021
Tack fritchen
Viktoria Andersson, Hotelldirektör på Clarion Hotel Wisby, svarade på det här omdömetSvarade 26 juli 2021

Hej Frida,
Tack för att du delar med dig om din vistelse både här och via vår gästenkät. Jag har återkopplat till dig via vårt interna system och inväntar återkoppling från dig för att följa upp det som gått fel.

Ser fram emot din återkoppling!