Priceline
Boka nu, betala på plats
eDreams118 US$
Hurb131 US$
Omdömet skrevs 23 juli 2021

Förväntade mig ett fräschare rum då bilderna endast visar nyrenoverade rum medan vi fick bo i ett gammalt rum som var rätt ofräscht. Städningen var katastrofal - vattenglas såg använda ut, bäddningen var under all kritik, vi fick inte rätt antal handdukar, vi fick ingen ny tekopp efter en använts och så vidare... Däremot bra frukost med olika alternativ, även för den som är laktosintolerant och bemötandet i receptionen var alltid bra. Läget är visserligen bra och jag förstår att priset höjs på grund av det, men vi hade förväntat oss ett fräschare hotell med bättre standard. Städningen är otroligt viktig för helhetsintrycket och vi hörde redan vid ankomst att en gäst klagade på städningen, så vårt rum var inget undantag...

Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack 223malinr
Viktoria Andersson, Hotelldirektör på Clarion Hotel Wisby, svarade på det här omdömetSvarade 26 juli 2021

Hej,
Tack för att du tog dig tid och recensera er vistelse hos oss. Vi önskar verkligen att du som gäst skall vara riktigt nöjd med din vistelse hos oss, särskilt servicen!

Jag är ledsen att läsa om städningen av ert rum, så ska det såklart inte vara. Dina synpunkter är noterade och vidarebefordrade till vår husfru, som får följa upp detta med berörd personal.

Jag skulle gärna vilja skicka dig en kompensation för det som skett, återkom med din adress så ser jag till att ni får ett litet förlåt från oss i postlådan.

Tack snälla för att du tog dig tid och skrev till oss och för att du hjälper oss bli bättre! Jag hoppas vi ska få lov till att träffa dig fler gånger trots din senaste upplevelse.

Glad sommar!

Mvh,

Omdömet skrevs 21 juli 2021 från mobil enhet

Läget är bra. Vi bodde mot gatan, det var ganska lugnt ändå. Sängen var skön men värdelösa kuddar. Antingen en pytteliten eller en enorm, kändes som om de var mer för prydnad än att sova på. Rummet var smutsigt, chips och snusprillor på golvet och när vi bad om att få rummet städat kom personalen dit och tittade, men dammsög inte fastän vi bett om det.
Bäddsoffan var obäddad, vilket upptäcktes när vi skulle lägga oss vid 23. Då fick en stackare komma och bädda. Dessutom bara handdukar för 2 personer, fastän vi var 4.
Spat var helt ok, men bara 2 duschar som det var kö till. Gymmet var en skrubb och kallades mycket riktigt för det också. Tråkig frukost. Parkeringarna påstods vara reserverade men såg ut att vara tomma, vi hade saker på taket på bilen och nu tvingades vi stå i hamnen med detta liggandes öppet. Personalen var trevlig men långsam. Vi erbjöds ingen kompensation trots allt strul. Man förväntar sig mer när man betalar 5300kr/natt…

Rumstips: Boka parkering i god tid om ni inte vill stå i hamnen. Kolla städningen, den slarvas det med.
Datum för vistelsen: juni 2021
Tack Helena1234567
Viktoria Andersson, Hotelldirektör på Clarion Hotel Wisby, svarade på det här omdömetSvarade 22 juli 2021

Hej,
Beklagar att er upplevelse av vårt hotell inte varit såsom sig bör, städning är verkligen A och O och det är en självklarhet att det ska vara så. Jag ska ta detta vidare till vår städavdelning så de får följa upp med berörda.

Jag vill såklart gärna komma i kontakt med er för en kompensation, ta gärna kontakt med receptionen så kan de hänvisa er vidare till mig.

Hälsningar

Omdömet skrevs 20 juli 2021 från mobil enhet

Bra hotell mitt inne i stan, du har ett sten kast till allt.
Men stackars den inhyrda personsolen som sprang svettiga. som blev utskälld av personalen att han var värdelös och inte kunde sitt jobb. Att han inte hade någon familj, och pekad i ansiktet.
Kommer inte välja Clarion i förta taget.

Rumstips: Riktigt sköna sängar och god frukost!
Tack Trip56489651233
Viktoria Andersson, Hotelldirektör på Clarion Hotel Wisby, svarade på det här omdömetSvarade 21 juli 2021

Hej,
Tack för din feedback! Blir både besviken och bekymrad över att någon blivit behandlad så i vår personal, det är helt oacceptabelt. Jag hade gärna velat följa upp detta med berörda och skulle uppskatta lite mer info om vilken dag detta skett. Skulle uppskatta oerhört om du kunde höra av dig till mig?

Hälsningar

Omdömet skrevs 20 juli 2021

Angela som är receptions ansvarig det verkligen hur man ger bra kundservice.
Vi var besvikna på städningen, men Angelo såg till att allt blev till stor belåtenhet.
Väldigt bra och god frukost.
Corona anpassat.

Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack Monkan20

Stort tack för er fina feedback & beröm till vår receptionschef Angelo Di Giovanni. Han är verkligen ett serviceproffs, kul att ni fick träffas!
Önskar er en fin sommar och på återseende!

Omdömet skrevs 18 juli 2021 från mobil enhet

Hotellet har ett bra läge, trevlig service och bra frukost. Men i övrigt längtade jag mest över att få åka härifrån. Vi hade ett familjerum i två etage som jag skulle råda alla att inte boka. Trångt och bäddsoffan var otroligt obekväm. Mörkt och man fick klaustrofobikönsla. Rummet var inte klart vid incheckning utan vi fick vänta en timme och det är rätt ovanligt på hotell. Toaletten gick dessutom sönder så de fick kalla på jour rörmokare på kvällen. Hotellet känns ganska slitet. Överlag uppfattar jag hotellet som för dyrt i förhållande till vad man får.

Datum för vistelsen: juni 2021
Tack Susanna G

Hej Susanna,
Tack för att du tog dig tid att skriva om er vistelse hos oss. Tråkigt att ni inte gillade etagerummet, de är vanligtvis väldigt populära bland barnfamiljer men alla gillar olika. Vad gäller tillgång till rummet så beklagar jag verkligen att det inte varit klart i tid, så ska det såklart inte vara!

Vi önskar verkligen att du som gäst skall vara riktigt nöjd med din vistelse hos oss, särskilt servicen! Vi jobbar varje dag med att förbättra oss och dina synpunkter är ovärderliga för oss i det arbetet. Jag skulle gärna vilja skicka dig en kompensation för detta, återkom gärna till mig med din adress så ser jag till att ni får ett litet förlåt från oss i postlådan.

Hoppas vi får välkomna dig snart igen!